اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

وقوع تصادف رانندگی با یک کشته در زنجان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از برخورد دو دستگاه خودروی سواری با یک کشته در زنجان خبر داد.

وقوع تصادف رانندگی با یک کشته در زنجان

 عباس مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی از مرکز فوریت‌های پلیس 110، مبنی بر وقوع تصادف در بلوار راهداران زنجان، بلافاصله‌ ماموران گشت تصادفات راهنمایی و رانندگی  و انتظامی به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان ادامه داد: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه سواری سانتافه با سواری مزدا 3 برخورد کرده که در این حادثه راننده سواری مزدا 3، مصدوم و با آمبولانس به بیمارستان اعزام شد.

وی با بیان اینکه راننده سواری مزدا 3، به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت کرد تصریح کرد: علت تصادف توسط کارشناسان در حال بررسی است.

مظفری به رانندگان توصیه کرد: حین رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت و از  استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان افزود: افرادی که دارای مشکلات جسمی و روحی هستند نباید رانندگی کنند و قبل از رانندگی استفاده از داروهای خواب آور که سبب خواب آلودگی می‌شود ممنوع بوده و بستن کمربند ایمنی، پرهیز از رانندگی در هنگام شب و هنگام خستگی، پرهیز از تخلفات حادثه ساز از مهمترین کارهایی است که رانندگان باید در هنگام رانندگی مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول