اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

23 شهریور هجدهمین اجلاسیه پیرغلامان و خادمان حسینی در تبریز برگزار می‌شود

مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی، گفت: مراسم افتتاحیه این اجلاس 23 شهریور در محوطه مسجد کبود و اختتامیه آن، 25 شهریور در محوطه مصلای امام خمینی (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

23 شهریور هجدهمین اجلاسیه پیرغلامان و خادمان حسینی در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جلسه هماهنگی و پشتیبانی هجدهمین اجلاسیه پیرغلامان و خادمان حسینی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

در این نشست آخرین هماهنگی‌ها در خصوص نحوه برگزاری مراسم، دعوت میهمانان و تأمین امکانات و اعتبارات مورد نیاز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌شرقی در این نشست بر همکاری همه دستگاه‌ها برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد فرهنگی تأکید کرد و گفت: تبریز کانون دلدادگان اهل بیت است و این همایش باید در شأن و جایگاه تبریز برگزار شود.
 
حمیدرضا قاسم‌زاده همچنین بر تشکیل شورای سیاست‌گذاری و اجرایی این اجلاسیه تأکید کرد و متذکر شد: جلسه مشترک این شورا با کمیته‌های تخصصی طی هفته جاری تشکیل شود.
 
مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی هم در این جلسه تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی این مراسم با ظرفیت محدود و با حضور یکصد و پنجاه نفر برگزار می‌شود تا سنت حسنه‌ قدردانی، قدرشناسی و تکریم از خادمان و پیرغلامان حسینی پابرجا بماند.
 
مرتضی صفری افزود: مراسم افتتاحیه این اجلاس 23 شهریور در محوطه مسجد کبود و اختتامیه آن، 25 شهریور در محوطه مصلای امام خمینی (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/60021/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول