اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بانوی مدیر برای دومین بار عنوان برتر جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

اداره کل بهزیستی آذربایجان‌شرقی با مدیریت فرگل صحاف، برای دومین سال پیاپی موفق به اخذ رتبه برتر در شاخص‌های عمومی جشنواره شهید رجایی استان شد.

بانوی مدیر برای دومین بار عنوان برتر جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در جریان برگزاری مراسم تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر بیست و چهارمین جشنواره استانی شهید رجایی که قبل از ظهر امروز در تبریز برگزار شد، اداره‌کل بهزیستی استان آذربایجان‌شرقی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به عنوان دستگاه برتر معرفی شد و با کسب بالاترین مجموع امتیاز شاخص‌های عمومی، جایگاه برتر را در بین بیش از ۵۷ دستگاه در قالب ارزیابی عملکرد سال ۹۹ کسب کرد.

بر همین اساس و طی مراسمی با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی و جمعی از مقامات ارشد استان از مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان‌شرقی با اهداء لوح و تندیس، تجلیل و قدردانی شد.

در بخشی از متن لوح اهدایی به مدیرکل بهزیستی استان که به امضاء پورمحمدی، استاندار و رئیس ستاد برگزاری بیست و سومین جشنواره استانی شهید رجایی رسیده، چنین آمده است:

نظام اداری کشور بستر هدایت و تنظیم سایر نظام‌های فرآیند توسعه بوده و از نقش خطیر و برجسته‌ای برخوردار است به‌طوریکه هرگونه پیشرفت و توسعه جامعه منوط به عملکرد سالم، کارآمد و سازگار این نظام است.

 سنجش میزان پویایی و بالندگی نظام اداری به منظور بهبود مستمر آن هر ساله با اتکا به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، مبتنی بر شاخص‌های عمومی و شاخص‌های اختصاصی دستگاهی در بستر جشنواره شهید رجایی صورت می‌گیرد.

 لازم می‌دانم از همت، تلاش خالصانه و اقدامات اثربخش سرکار عالی و مجموعه همکاران اداره‌کل که موجب گردیده از سوی ستاد بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان به عنوان دستگاه برتر در کسب بالاترین میزان امتیاز در مجموعه شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ انتخاب شوید،  تشکر و قدردانی نمایم و از درگاه خداوند منان، توفیق خدمت روز افزون، بهروزی و سلامت آرزومندم.

لازم به ذکر است، بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی  با هدف قدردانی از تلاشگران عرصه خدمت و ارتقاء فرهنگ تلاش و تعهد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم از برگزیدگان برتر شاخص‌های عمومی در دستگاه‌های اجرایی شامل اداره‌کل بهزیستی آذربایجان‌شرقی و اداره‌کل امور مالیاتی استان با اهداء لوح سپاس و تندیس جشنواره، تجلیل  شد.

شایان ذکر است که به منظور ارج‌گذاری و تکریم صادقانه و موثر در نظام مقدس جمهوری اسلامی و قدردانی از تلاشگران و دستگاه‌های برتر در عرصه خدمتگزاری به ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف از طریق قدردانی و تشویق آنها،  به استناد آیین‌نامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل‌های اجرایی مربوط در خصوص ارزیابی عملکرد، بخشنامه جشنواره شهید رجایی سالانه ابلاغ و جشنواره شهید رجایی در سطح ملی، دستگاهی و استانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/60026/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول