اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بیش از 30 بیمار مبتلا به «قارچ سیاه» در گلستان شناسایی شد

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از ابتلای بیش از ۳۰ بیمار مبتلا به «قارچ سیاه» در این استان خبر داد که بسیاری از آنها تحت درمان قرار گرفتند.

بیش از 30 بیمار مبتلا به «قارچ سیاه» در گلستان شناسایی شد

محمدجواد کبیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: بیش ‌از ۳۰ بیمار مبتلا به قارچ سیاه در استان گلستان شناسایی شدند خیلی از آنها تحت درمان قرار گرفتند و برخی افراد مبتلا دیر به مراکز درمانی مراجعه کردند.

وی بر لزوم تسریع در انجام واکسیناسیون در استان تاکید و تصریح کرد: تلاش داریم برنامه واکسیناسیون استان را توسعه دهیم، تا امروز ۷۰۰ هزار دُز واکسن در گلستان تزریق‌ شده است.

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به اینکه روزانه ۳۰ هزار دُز واکسن در استان تزریق می‌شود، افزود: تلاش می‌شود از یک الی دو روز آینده این عدد به ۵۰ هزار دُز در روز افزایش پیدا کند که بتوانیم تا ۱۵ مهرماه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری که باید تحت پوشش قرار بگیرند واکسینه شوند.

کبیر بیان کرد: با انجام عملیات واکسیناسیون دُز دوم‌ باید ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در استان گلستان در برابر ویروس منحوس کرونا واکسینه شوند.

طی روزهای گذشته ۱۱۰ هزار دُز واکسن «سینوفارم» در اختیار استان گلستان قرار گرفت تا روند واکسیناسیون تسریع شود.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول