اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سهمیه ۳۰۰ نفری چهارمحال و بختیاری برای اعزام به عراق/افراد برای ثبت‌نام مراجعه نکنند

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری گفت: سهمیه اعلام شده استان برای اعزام به خاک عراق تا امروز تنها ۳۰۰ نفر اعلام شده است و امکان اعزام افراد و امکانات محدودی را برای موکب‌ها داریم.

سهمیه ۳۰۰ نفری چهارمحال و بختیاری برای اعزام به عراق/افراد برای ثبت‌نام مراجعه نکنند

علی کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: سهمیه اعلام شده استان برای اعزام به خاک عراق تا امروز تنها ۳۰۰ نفر اعلام شده است که درصدد افزایش این سهمیه هستیم اما امکان قبول شدن رایزنی‌ها بسیار کم است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری افزود: سه قرارگاه در استان فعالیت می‌کنند که به هر سه اعلام کرده‌ایم تا از بین موکب‌داران افراد متخصصی را که شرایط اعزام یعنی دریافت هر دو دز واکسن و تست منفی کرونا را داشته باشند ثبت‌نام کنند تا امسال نیز بتوانیم خدمت‌گزار زائران حسینی باشیم.

کیانی ادامه داد: محل اسکان سال جاری نیز همانند سال گذشته محدود است و محل اسکان برای بانوان نداریم لذا تنها آقایان را با خود همراه می‌کنیم و از طرفی نیز سفر به صورت هوایی است و امکانات زیادی نمی‌توانیم با خود ببریم و از امکانات محدود سال قبل که در موکب‌ها مانده استفاده می‌کنیم.

وی اظهار داشت: بیشترین فلسفه اعزام موکب‌دارها در سال جاری انسجام موکب استان‌ها و ایجاد ارتباط بیشتر با عراق است زیرا ممکن است به علت این محدودیت‌ها در اعزام سال‌های بعد نیز موکبی به استان‌های کم‌کار داده نشود.

 کیانی در پایان گفت: تعداد و امکانات بسیار محدود است پس افراد برای ثبت‌نام مراجعه نکنند زیراکه تنها افراد متخصص مانند نانوا، آشپز و... اعزام می‌شوند و دیگر افرادی به عنوان خدماتی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول