اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق در غرب استان تهران/ ۱۲۷ نفر از عاملان نزاع‌های دسته‌ جمعی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف ۲۵۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته ۱۲۷ نفر از مخلان نظم و امنیت و عاملان نزاع‌های دسته جمعی در شهرستان‌های غرب استان تهران دستگیر شدند.

کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق در غرب استان تهران/ ۱۲۷ نفر از عاملان نزاع‌های دسته‌ جمعی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: بنا به درخواست مکرر مردم برای برخورد با قاچاق کالا، در ۷۲ ساعت گذشته طرح اقتدار امنیت اجتماعی محله محور در شهرستان های غرب استان تهران به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به اجرای ۲۴۱ حکم قضایی در جریان این طرح افزود: ۱۲۷ نفر از مخلان نظم و امنیت و عاملان نزاع دسته جمعی در شهرستان‌های غرب استان تهران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان کرد: در اجرای این طرح ماموران انتظامی ۲۸ هزار مکمل ورزشی غیرمجاز و ۴ کارگاه غیرمجاز و غیر بهداشتی تولید و بسته بندی ماسک کشف کردند.

سردار ظهیری با اشاره به دستگیری ۲۶۸ سارق و مالخر در ۷۲ ساعت گذشته گفت: در اجرای این طرح ۷۴ دستگاه خودروی سرقتی و هزار و ۱۸۷ سرقت نیز کشف شد.

وی با اشاره به کشف ۱۶ قبضه سلاح جنگی، ۹۸ قبضه سلاح سرد، تصریح کرد: در بحث خرید و فروش سلاح و مهمات ۶۱ نفر دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ۳۲۸ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ۲۳۸ نفر توزیع کننده موادمخدر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به دستگیری ۲۵ نفر قاچاقچی کالا تصریح کرد: کشف ۱۶۹ عدد انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.  

سردار ظهیری در پایان ضمن تشکر از شهروندان بابت همکاری با پلیس غرب در اجرای طرح اقتدار، خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضائی، تمام متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا به جرایم آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول