اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تشکیل پرونده برای83 نانوایی متخلف در هرمزگان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن وتجارت هرمزگان گفت: برای 83 واحد نانوایی پرونده تخلف به ارزش 400 میلیون ریال تشکیل شده است.

تشکیل پرونده برای83 نانوایی متخلف در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالرضا پیروی منش ، افزود: برای بهبود کیفیت ارائه خدمات واحدهای نانوایی و نقش آن در سبد مصرفی خانوارها، دوهزار و 600 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی در سطح استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه مجموع تخلفات کشف شده 121 مورد است و عمده تخلفات این نانوایی‌ها عدم رعایت نکات بهداشتی، نداشتن پروانه کسب و کم‌فروشی است، اظهار داشت: گشت‌های مشترک به صورت مستمر از واحدهای نانوایی استان صورت می‌گیرد و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صمت هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: مردم هرگونه تخلفات واحدهای صنفی از قبیل کم‌فروشی، گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه را می توانند با شماره ۱۲۴ در میان بگذارند تا گزارش‌های مردمی در اسرع وقت بررسی شود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول