اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

سهم سازمان ها در پیشگیری از جرائم مشخص شود/ استفاده از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی در مرزهای آذربایجان شرقی

فرمانده ناجا گفت: در پیشگیری از وقوع جرایم باید سهم سازمان مشخص تا امنیت کاملی در جامعه برقرار شود.

سهم سازمان ها در پیشگیری از جرائم مشخص شود/ استفاده از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی در مرزهای آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار "حسین اشتری" ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و ایام سالگرد شهادت شهید محراب آیت الله "مدنی" اظهار داشت: امیدواریم که راه شهدای عزیز را ادامه بدهیم و شرمنده آنها نباشیم.

وی در ادامه به حمایت ها و هدایت های معنوی ائمه جمعه اشاره کرد و گفت: وجود شما برای استان یک برکت و ذخیره ارزشمند بوده و قطعاً هدایت های شما در ماموریت های پلیس آذربایجان شرقی اثرگذار بوده و خواهد بود چراکه حضرتعالی محور وحدت و همدلی در استان هستید. 

فرمانده ناجا به بازرسی و نظارت ستادی انجام گرفته از یگان انتظامی و مرزبانی استان اشاره کرد و افزود: بازرسی های صورت گرفته توسط کارشناسان و بازرسان ناجا دقیق و هدفمند بوده که خوشبختانه در ارزیابی های صورت گرفته نمره استان خیلی خوب ارزیابی شده است.

وی اقدامات ناجا در پیشگیری از جرایم و علیه مجرمان را با توجه کاستی ها و کمبود نیروی انسانی، مطلوب توصیف کرد و گفت: در بحث پیشگیری از جرایم باید سهم سازمان ها و دستگاه های دیگر مشخص شود تا در بحث پیشگیری از جرایم پلیس در میدان عمل تنها نباشد.

سردار "اشتری" در بحث تصادفات به کاهش جان باختگان حوادث رانندگی اشاره و تاکید کرد: در این حوزه باید زیرساخت ها را تقویت و نقاط حادثه خیز شناسایی و اصلاح شوند و خودروسازها خودروهای با ایمنی بالا تولید کنند تا شاهد کاهش جان باختگان حوادث رانندگی باشیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور ارتقاء توان رزمی و دفاعی در مرزبانی را از اولویت های ناجا عنوان کرد و گفت: اقدامات خوبی در مرزهای آذربایجان شرقی صورت گرفته و امروز در بازدیدی که از نوار مرزی شهرستان جلفا داشتیم آمادگی و روحیه جهادی کارکنان مرزبانی را از نزدیک مشاهده کردیم که وجود نیروهای باانگیزه و جوان های باروحیه بالا در کنار تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی در مرزهای آذربایجان شرقی مایه آرامش و اطمینان خاطر برای مرزنشینان است.

سردار"اشتری" به مراسم عزاداری در ایام محرم اشاره کرد وافزود: دهه اول ماه محرم در تهران 7 هزار مراسم رسمی با تلاش نیروهای پلیس در کمال نظم و امنیت برگزار و در کل کشور بیش از 120 هزار مراسم رسمی با تلاش همکارانم در سراسر کشور در امنیت کامل برگزار شد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه ماموریت های پلیس تعطیل بردار نیست،خاطرنشان کرد: در اعمال محدودیت و ممنوعیت های ستاد ملی مقابله باکرونا، مدیریت فضای مجازی، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر و همچنین سایر ماموریت های محوله کارکنان پلیس به طور شبانه روزی پای کار بوده و برای تامین نظم و امنیت در جامعه مجاهدانه جانفشانی می کنند.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول