اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

هشتمین جشنواره ایده‌های مسجدی فراخوان داد

معاونت فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد با هدف دریافت، فرآوری و انتشار ایده‌های نو، تجارب ارزنده و برنامه‌های فاخر مساجد، فراخوان هشتمین جشنواره‌ی ایده‌های مسجدی را منتشر می‌کند.

هشتمین جشنواره ایده‌های مسجدی فراخوان داد

به گزارش خبرگزاری فارس، معاونت فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد با هدف دریافت، فرآوری و انتشار ایده‌های نو، تجارب ارزنده و برنامه‌های فاخر مساجد، فراخوان هشتمین جشنواره‌ی ایده‌های مسجدی را منتشر می‌کند.

علاقه‌مندان به موضوعات مسجدی در راستای رشد و تعالی این نهاد مقدّس می‌توانند از اینجا، فرم مربوطه را تکمیل کرده و با بارگذاری ایده‌ خود در این جشنواره شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند ایده‌های خود را در یک یا چند قالب از قالب‌های «متن، مقاله، مستند، فیلم کوتاه، موشن گرافی، اینفوگرافی و پوستر» ارسال کنند.

لازم به ذکر است در پایان هر فصل سال، از پنج ایده‌ برتر فصل، با اهدای جوایزی ارزنده، تقدیر به عمل می‌آید.

موضوعات هشتمین جشنواره‌ ایده‌های مسجدی شامل نقش مسجد در بهبود سلامت اجتماعی، نقش مسجد در کاهش آسیب‌های اجتماعی، نقش مسجد در محرومیت‌زدایی و فقرزدایی، نقش مسجد در ایجاد نشاط معنوی و امید آفرینی، نقش مسجد در نهادینه کردن اخلاق اسلامی در جامعه، نقش مسجد در تسریع جهاد علمی،‌ نقش مسجد در ارائه سبک زندگی ایرانی اسلامی، نقش مسجد در ایجاد روحیه مقاومت،‌ نقش مسجد در تحقّق عدالت و مبارزه با فساد، نقش مسجد در رونق تولید و اشتغال‌زایی،‌ نقش مسجد در ارتقاء سواد رسانه‌ای، نقش مسجد در ایجاد تمدّن نوین اسلامی، نقش مسجد در تبیین گام دوم انقلاب اسلامی و نقش کارگزاران و فعالان مسجدی در تحقّق مسجد طراز اسلامی است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول