اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

استقلال در مقابل الهلال باید شق‌القمر کند/نتیجه گرفتن مقابل تیم‌های جنگ‌زده عیار تیم ملی را مشخص نمی‌کند

پیشکسوت تیم استقلال با بیان اینکه استقلال اگر بتواند در مقابل الهلال آماده نتیجه بگیرد خواهد توانست تا پای فینال راه خود را ادامه دهد، گفت: تیم استقلال بازیکنان خوبی را از دست داده است و باید در این دیدار از اندک فرصت‌هایی که به دست می‌آورد استفاده کند و اگر این اتفاق بیافتد آبی پوشان شق‌القمر کرده‌اند.

استقلال در مقابل الهلال باید شق‌القمر کند/نتیجه گرفتن مقابل تیم‌های جنگ‌زده عیار تیم ملی را مشخص نمی‌کند

علی گیوه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در مورد دیدارهای نمایندگان کشورمان با رقبای خود در لیگ قهرمانان آسیا به ویژه دیدار تیم‌های استقلال ایران و الهلال عربستان اظهار کرد: تیم االهلال حریف قدرتمندی است و بازیکنان بسیاری خوبی هم دارد و فکر می‌کنم استقلال در مقابل این تیم کار آسانی نخواهد داشت.

پیشکسوت تیم استقلال با بیان اینکه الهلال بازیکنان خارجی بسیار خوبی را جذب کرده و توانسته تیم متشکلی و کاملی از بازیکنان خارجی و داخلی ببندد، تصریح کرد: آنها این روزها در کوران مسابقات هستند و این امر در آمادگی الهلال عربستان تاثیر گذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه استقلال بازی تدارکاتی نداشته است و بازیکنان این تیم آن طور که باید در کنار هم بازی نکرده‌اند، افزود: بازیکنان جدید استقلال هنوز نتوانسته‌اند با بازیکنان قدیمی در کنار هم بازی کنند و همین کار استقلال را سخت خواهد کرد.

گیوه‌ای با بیان اینکه استقلال اگر بتواند در مقابل الهلال آماده نتیجه بگیرد خواهد توانست تا پای فینال راه خود را ادامه دهد، تصریح کرد: تیم استقلال بازیکنان خوبی را از دست داده است و باید در این دیدار از اندک فرصت‌هایی که به دست می‌آورد استفاده کند و اگر این اتفاق بیافتد آبی پوشان شق‌القمر کرده‌اند.

پیشکسوت تیم استقلال در مورد بازیکنان جدید جذب شده در استقلال گفت: بازیکنان جدید جذب شده هنوز در تیم جا نیافتاده‌اند و نداشتن بازی تدارکاتی هم مزید بر علت است.

گیوه‌ای با بیان اینکه متاسفانه ما فوتبال را سرسری گرفته‌ایم، تصریح کرد: ما هنوز نتوانسته‌ایم درد فوتبال کشورمان را مداوا کنیم و به دنبال مُسَکِن‌های مقطعی هستیم و این کار در آینده ما را با مشکل مواجه خواهد کرد.

وی در مورد نتایج تیم ملی و اسکوچیچ گفت: تیم ملی تاکنون نتایج خوبی گرفته است، کما اینکه باید در نظر داشته باشیم که حریفان تیم ملی تاکنون حریفان قدری نبوده‌اند و اکثرا تیم‌های درجه 2 و 3 آسیا بوده‌اند.

پیشکسوت تیم استقلال با اشاره به نتیجه‌گیری تیم ایران در مقابل عراق و سوریه گفت: ما باید بدانیم در مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم، برد در مقابل تیم‌هایی که در حال حاضر کشورشان وضعیت مناسبی ندارد و جنگ زده است نمی‌تواند عیار تیم ما را مشخص کند.

گیوه‌ای با بیان اینکه در گذشته از آسیا فقط یک تیم راهی جام جهانی می‌شد و همین امر کار را برای تیم‌های آسیایی سخت می‌کرد، تصریح کرد: الان سهمیه آسیا 4.5 است و قطعا قرار گرفت در این جمع برای کشوری مثل ایران با این همه ظرفیت فوتبالی سخت خواهد بود.

وی با بیان اینکه عیار تیم ما در مقابل کره و ژاپن و یا تیم‌های درجه یک جهان مشخص می‌شود، تصریح کرد: فوتبال ایران ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد و باید روی این ظرفیت‌ها سرمایه‌گذاری شود.

انتهای پیام/73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول