اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بسیجیان مردم را به واکسیناسون ترغیب می‌کنند

فرمانده سپاه شهرستان خرم‌دره توزیع 7 هزار و 230 بسته معیشتی در خرم‌دره گفت: یکی از وظایف و مسؤولیت‌های بسیج در خرمدره اقناع مردم برای واکسیناسیون کروناست.

بسیجیان مردم را به واکسیناسون ترغیب می‌کنند

محمد امیرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: قریب به ۱۹ ماه می‌شود که سالن ۹ دی خرم‌دره در تحویل شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.

فرمانده سپاه شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه این سالن در ابتدای شیوع ویروس به عنوان نگاهتگاه از آن بهره‌برداری می‌شد، بیان کرد: پس از آغاز واکسیناسیون به عنوان تنها مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان در حال بهره‌برداری است.

وی افزود: این سالن ظرفیت راه‌اندازی ۲۰ باجه واکسیناسیون را دارد که هم اکنون هشت ردیف از آن در حال استفاده است.

امیرخانی با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی و طرح امام حسن مجتبی (ع) ۷ هزار و ۲۳۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۵۰۰ هزار تومان در شهرستان طارم تهیه و توزیع شده است، گفت: در این طرح ۴ هزار و ۶۰۸ بسته بهداشتی نیز تهیه و توزیع شده است.

فرمانده سپاه شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه ۱۷۱ هزار ماسک بهداشتی از ابتدای شیوع ویروس کرونا توسط بسیج تولید شده است، عنوان کرد: ۳۲ هزار و ۸۵۰ عدد ماسک نیز از ابتدای شروع ویروس کرونا تهیه و در بین افراد نیازمند توزیع شده است.

وی با اشاره به تهیه و پخت ۶ هزار و ۱۶۰ پرس غذا در بین نیازمندان گفت: برای اغلب این اقدامات علاوه بر بهره‌گیری از ظرفیت بسیج از کمک‌های مردمی نیز استفاده شده است.

امیرخانی با اشاره به تشکیل تیم‌های نظارتی بیان کرد: بدین منظور از هر پایگاه پنج نفر برادر و خواهر برای نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فعالیت‌های اجتماعی در دوره کرونا معرفی شده است.

فرمانده سپاه شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه از بسیجیان در ایام عزاداری به عنوان رابطین بهداشت در هیأت‌ها و دسته‌های عزاداری برای ارتقای بهداشتی عزاداری‌ها استفاده شده است، افزود: تشویق و تبلیغ در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت پایگاه برای اقناع‌سازی جامعه در راستای واکسینه شدن در مقابل ویروس نیز از دیگر تلاش های این نوشته ایام شیوع ویروس کرونا بوده است.

انتهای پیام/73009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول