اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

خبر خوب| اولین آموزشگاه دانش‌آموزان استثنایی در پیشوا افتتاح می‌شود

مدیر آموزش و پرورش پیشوا گفت: به همت خیرین، ساخت مدرسه ابتدایی فرزندان امام علی(ع) ویژه دانش آموزان استثنایی در دستور کار قرار داشت که مهرماه این مدرسه در شهرستان پیشوا افتتاح خواهد شد.

خبر خوب| اولین آموزشگاه دانش‌آموزان استثنایی در پیشوا افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، سعید تاجیک، مدیر آموزش و پرورش پیشوا، با بیان اینکه سال‌ها است که شهرستان پیشوا و والدین دانش آموزان استثنایی از عدم‌ وجود مدرسه مختص این دانش آموزان در شهرستان رنج‌ می‌برند،‌ گفت: مشکلات والدین این دانش آموزان جهت مراجعه فرزندانشان به مدارس دیگر شهرها از جمله مواردی بود که همیشه از دغدغه های مسئولین شهرستان به شمار می‌رفت.

وی افزود: مدتی است که به همت خیرین گرانقدر، ساخت مدرسه ابتدایی فرزندان امام علی(ع) ویژه دانش آموزان استثنایی در دستور کار قرار داشت که مهرماه این مدرسه در شهرستان پیشوا افتتاح خواهد شد.

تاجیک ادامه داد: این مدرسه ظرفیت پذیرش دانش آموزان مقطع ابتدایی را دارد و در تلاشیم تا از بهترین و مجهزترین امکانات در این مدرسه استفاده کنیم.

مدیر آموزش و پرورش پیشوا گفت: این مدرسه در پیشوا_خیابان دستجردی_کوچه شهید محور قرار دارد و والدین محترم این دانش آموزان می‌توانند برای ثبت نام به این مدرسه مراجعه کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول