اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

چارت ورزشی تهران در حد ام القرای کشور نیست

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران گفت: چارت سازمانی ورزشی استان تهران در حد ام القرای ورزش کشور نیست.

چارت  ورزشی تهران در حد ام القرای کشور نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، تعدادی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با همراهی  پریچهره مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران، یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری و سایر مسؤولان ظهر امروز در راستای بررسی و رسیدگی به موضوعات ورزشی شهرری، در قالب کمیته ورزشی از تعدادی از اماکن ورزشی قبله تهران بازدید کردند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه این بازدید اظهار کرد: امروز کمیسیون فرهنگی در ری حضور پیدا کرد و کمیته‌های مختلف از قسمت‌ها و مراکز مختلفی بازدید کردند و کمیته ورزش نیز از اماکن ورزشی بازدید به عمل آوردند.

وی با اشاره به بازدید از باشگاه نادری و ورزشگاه شهید طالقانی گفت: باشگاه اول نیاز به سرمایه گذاری و برای ورزشگاه دوم نیز به دلیل مشکلات موجود از بنیاد شهید درخواست کمک کرده‌ایم تا نور و چمن مصنوعی در این ورزشگاه ایجاد شود.

پریچهره با بیان اینکه چارت سازمانی ورزش در استان تهران فشل است، تصریح کرد: این برنامه ریزی و چارت در حد ام القرای ورزش کشور نیست و با این نیروهای هیأتی که دغدغه معیشت دارند و در زمان کرونا نیز درب همه باشگاه‌ها و سالن‌ها بسته شده و درآمدی ندارند نمی‌توان به وضعیت مطلوب دست یافت.

وی عنوان داشت: رئیس کمیته ورزش که امروز نیز در این بازدیدها حضور داشتند از نمایندگان ورزشی هستند و در این بازدیدها سعی می‌شود بستر را برای رسیدن به وضعیت مطلوب مهیا کنیم.

مجموعه ورزشی طالقانی شهرری (زمین چمن مصنوعی و سالن چندمنظوره)، مجموعه ورزشی نادر دولت آباد، خانه کشتی حمید سوریان، زورخانه شهدای شهرری از مکان هایی بودند که امروز مورد بازدید قرار گرفتند.

همچنین نمایندگان و مسؤولان ورزشی با حضور بر سر مزار جهان پهلوان تختی، با قرائت فاتحه نام و یاد این قهرمان کشتی را گرامی داشتند و در ادامه مراسم اهداء شال پهلوانی به نمایندگان مجلس و دو ورزشکار ارزنده ری «وحید نوری» قهرمان پاراجودو و «مهدی فلاح» کشتی گیر برگزار شد.

نبود زیرساخت‌های لازم در ورزشگاه‌ها، عدم حضور بخش خصوصی در سرمایه گذاری بخش ورزشی، لزوم واگذاری ورزشگاه‌ها به بخش خصوصی به منظور انجام زیرسازی‌های لازم و حمایت از ورزشکاران آینده ساز و مدال آوران المپیک، پارالمپیک و تورنومنت‌های آسیایی و جهانی و وجود مشکل در مالکیت اراضی ورزشگاه هایی که مشکل وقفی دارند، از جمله موضوعاتی بود که در بازدید امروز نمایندگان مجلس از اماکن ورزشی شهرری مطرح شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول