اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مقدمات راه‌اندازی مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال در سمیرم کلید خورد

رئیس کمیته امداد شهرستان سمیرم گفت: مقدمات راه‌اندازی مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال با هدف ایجاد اشتغال، مشاوره و استعدادیابی جوانان جویای کار و مستعدین اشتغال و معرفی به واحد مددکاری، نسبت به پرداخت تسهیلات اشتغال به این افراد در سمیرم کلید خورد.

مقدمات راه‌اندازی مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال در سمیرم کلید خورد

اردشیر فرخ‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: در جلسه‌ای با حضور فعالان اشتغال و کارآفرینان برتر شهرستان سمیرم با کارشناسان واحد اشتغال و خودکفایی کمیته امداد سمیرم، مقدمات افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال بررسی شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان سمیرم افزود: خیرین و مسؤولان فعال در این مرکز نیکوکاری از قبل شناسایی و با هرکدام به صورت مجزا جلسات متعدد برگزار شده تا هدف از اجرای طرح و مسؤولیت اعضای این مرکز تشریح و تبیین شود.

وی با اشاره به اهداف اولیه مرکز تصریح کرد: شناسایی نیازمندان جویای کار و مستعدین اشتغال و شناخت توانمندی‌ها و استعدادهای آن‌ها از اهدف اولیه این مرکز بوده و مراکز نیکوکاری تخصصی اشتغال باید علاوه بر اینکه در زمینه شناسایی مستعدین اشتغال اهتمام کنند، لازم است بانک اطلاعات کاملی از نهادها و مراکزی که به نیروی انسانی متخصص نیاز دارند را در اختیار داشته باشند تا بتواند نقش حلقه واسط بین مستعدین اشتغال و مراکز نیازمند به نیروی کار را به خوبی ایفا کنند. 

فرخ وند خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری تخصصی اشتغال علاوه بر ایجاد اشتغال می‌توانند با مشاوره و استعدادیابی جوانان جویای کار و مستعدین اشتغال و معرفی به واحد مددکاری، نسبت به پرداخت تسهیلات اشتغال به این افراد اقدام کنند.

به گزارش فارس، واحد اشتغال و خودکفائی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سمیرم در شش ماهۀ اول سال ۱۴۰۰ علاوه بر ایجاد ۷۰ فرصت شغلی، بالغ بر ۵۴ مورد معرفی به بانک جهت دریافت تسهیلات اشتغال به مبلغ ۲۷ میلیارد ریال داشته است.

انتهای پیام/۶۳۱۱۱/ق۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول