اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

علائم تنفسی نماینده ولی فقیه در کاشان رو به بهبودی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: علائم تنفسی و بیماری امام جمعه کاشان روبه بهبودی است و در چند روز آینده مرخص خواهد شد.

علائم تنفسی نماینده ولی فقیه در کاشان رو به بهبودی است

به گزارش  خبرگزاری فارس از کاشان، جواد نائینی صبح‌ امروز در عیادت از نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان در مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی، اقدامات کارکنان حوزه سلامت را در مقابله با کرونا در تاریخ ماندگار دانست.

نماینده کفیل مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن گفت‌وگو با پزشک و کادر درمان آیت‌الله سلیمانی، در جریان آخرین وضعیت جسمانی و روند درمان ایشان قرار گرفت‌ و افزود: حال عمومی امام جمعه کاشان مساعد است و از خداوند متعال برای ایشان عافیت و سلامت کامل مسألت می‌کنم.

سید علی رضا مروجی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این دیدار ضمن اشاره به اینکه با تلاش کادر درمان این مرکز، علائم تنفسی و بیماری امام جمعه کاشان روبه بهبودی است، ابراز امیدواری کرد که تا چند روز آینده آیت‌الله سلیمانی ترخیص خواهد شد.

به گزارش فارس، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان روز شنبه ۲۰ شهریورماه سال  جاری با توجه به دستور پزشک و حال عمومی به علت ابتلا به کووید ۱۹ در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان بستری شد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول