اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ارائه خدمات فرهنگی و پزشکی تا فعالیت‌های عمرانی دانشجویان بسیجی در بخش کوهین

مسؤول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: دانشجویان بسیجی با هدف خدمت‌رسانی به مردم بخش کوهین در زمینه‌های آموزش، بهداشت و درمان، فرهنگی، مشاوره تحصیلی و خانواده و عمرانی در این بخش حضور یافتند.

ارائه خدمات فرهنگی و پزشکی تا فعالیت‌های عمرانی دانشجویان بسیجی در بخش کوهین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی، مسؤول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی در سطح استان قزوین به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شود که تمام فعالیت‌ها با پیوست فرهنگی است و در کنار اقدامات عمرانی و پزشکی با کار فرهنگی همراه است.

وی ادامه داد: 50 نفر از جهادگران دانشگاه‌های آزاد قزوین، فرهنگیان قزوین، علوم پزشکی قزوین، پیام‌نور قزوین و دانشگاه بقیه‌الله به مدت یک هفته در بخش کوهین با همکاری حوزه مقاومت بسیج ۹ دی بخش کوهین مستقر خواهند شد و در جهت خدمت‌رسانی به مردم بخش کوهین در زمینه‌های آموزش، بهداشت و درمان، فرهنگی، مشاوره تحصیلی وخانواده و عمرانی مشغول به فعالیت می‌شوند.

کاظمی افزود: این اردوی جهادی شامل ویزیت رایگان پزشک عمومی و ارائه داروی رایگان، ویزیت رایگان مامایی، آموزشی از جمله امور فرهنگی، دوره‌های قرآنی، احکام و عمرانی در روستاهای بکندی، سنجانک، شنازند و بشر از توابع بخش کوهین است.

این مسؤول با اشاره به وظایف اصلی نسل سوم انقلاب  یادآور شد: جوانان با شرکت در این اردوها به خودسازی درونی پرداخته و در کنار آن توانایی خود برای سازندگی کشور را نیز به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان این‌که گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین در بخش عمرانی این اردو ورود پیدا کرده است، اظهار کرد: 25 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد واحد قزوین در دهمین دوره اردوهای جهادی خود در روستای بکندی از توابع بخش کوهین حضور یافتند و در این اردوی جهادی به ساخت یک سرویس بهداشتی و ۲ دستگاه حمام برای اهالی محروم این روستا اقدام کردند.

کاظمی عنوان کرد: 25 نفر از دانشجویان بسیجی خواهر از دانشگاه‌های آزاد قزوین، فرهنگیان قزوین، علوم پزشکی قزوین، پیام‌نور قزوین و دانشگاه بقیه‌الله نیز در حوزه‌های تخصصی آموزش، بهداشت و درمان، فرهنگی، مشاوره تحصیلی وخانواده در این اردوی جهادی حضور یافته‌اند.

مسؤول بسیج دانشجویی استان قزوین در پایان ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که شرکت در اردو‌های جهادی موجب آشنایی با متن مردم و مشکلات و معضلات جامعه می‌شود، تأکید کرد: به‌دلیل این‌که اکثر جهادگران را جوانان تشکیل می‌دهند در این راستا اردو‌های جهادی بهترین بستر برای تربیت مدیران انقلابی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول