اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ارتش ۲ ایستگاه تزریق واکسن در کرمانشاه راه‌اندازی کرد

فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور، از اعلام آمادگی ارتش برای احداث بیمارستان صحرایی در کرمانشاه خبر داد و گفت: برای کنترل و مهار کرونا دو ایستگاه تزریق واکسن توسط ارتش مهیا شده است.

ارتش ۲ ایستگاه تزریق واکسن در کرمانشاه راه‌اندازی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیرسلیمان طاهری، فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور امروز در دیدار با امام جمعه کرمانشاه، از آمادگی ارتش برای هرگونه کمک به مردم برای برون رفت از مشکلات خبر داد.

وی افزود: برای کنترل و مهار کرونا دو ایستگاه تزریق واکسن توسط ارتش مهیا شده است که یکی از آن‌ها پذیرش به صورت خودرویی و دیگر عادی است و هر روز تعدای از مردم را واکسینه می‌کند.

فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور، از آمادگی ارتش برای برپایی بیمارستان صحرائی خبر داد و افزود: ارتش این آمادگی را دارد برای کمک به مهار هر چه بیشتر کرونا بیمارستان صحرایی برپا کند.

آیت الله علماء، امام جمعه کرمانشاه نیز از خدمات و تلاش‌های ارتش در رخدادهای اجتماعی به‌خصوص کنترل کرونا تقدیر کرد و گفت: بحمدالله ارتش، هر جا که ورود کرده موفق عمل کرده است.

گفتنی است، لوح تقدیر امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، توسط امیر طاهری تقدیم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه شد.

انتهای پیام/پ/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول