اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اهدای ۵ هزار پک تحصیلی و تبلت به دانش آموزان نیازمند

در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، بیش از ۵ هزار پک تحصیلی و تبلت به همت خیران تهیه و به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

اهدای ۵ هزار پک تحصیلی و تبلت به دانش آموزان نیازمند

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، مراسم تهیه و توزیع بیش از  ۵ هزار پک تحصیلی و تبلت با حضور خیران و جمعی از مسؤولان در سالن دوازده هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

محمد جواد فولاد مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در این مراسم اظهار کرد: با بیش از ۸ هزار داوطلب در شعب و دفاتر نمایندگی ها به صورت جهادی در حال خدمتگزاری به اقشار آسیب پذیر جامعه هستیم. مردم نیکوکار و خیرین در غالب پویش زنگ مهربانی، برای تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان مستعد در سراسر کشور کمک های غیر نقدی خود از قبیل کیف، لوازم التحریر، پوشاک و کفش و تبلت با عنوان رزمایش آوای مهر به خانواده های نیازمند اهداء کردند.

وی در ادامه گفت: خیران نیکوکار در همه شرایط بحران مانند سیل، زلزله و بخصوص در دوران شیوع بیماری منحوس کرونا به یاری نیازمندان آمده اند خیرین ما همواره پایه کار هستند و با انفاق و احسان خود مجموعه را در رسیدن به تحقق اهداف خود یاری می کنند. این مجموعه همچنین در بحث ازدواج و ادامه تحصیل نیازمندان فعالیت های بسیاری داشته است و با تهیه بشکه ها و منبع های آب در زمینه تامین آب به منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات خوبی انجام داده است.

سردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور نیز در ادامه این مراسم گفت: در بحث نیکی کردن به مردم خوشبختانه فضاهای خوبی ایجاد شده و مردم ما در این مورد پیش قدم هستند. از اتفاقهای بسیارخوبی که در طول عمر ۴۲ ساله انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم همان حضور خیرین و نیکوکاران در عرصه های مختلف است. این افراد تلاش می کنند تا با محبت کردن غم را از دل همنوعان خود بردارند و با تشکیل گروههای مختلف در سراسر کشور تلاش می کنند تا با اهداء پک های تحصیلی غم را از خانواده ها و دانش آموزان نیازمندان دور کند و آنها را به آینده امیدوار کند.

فاطمه چوپانی مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها هم در این مراسم با اشاره به اینکه علاوه بر اهداء پک های تحصیلی و بسته های معیشتی زمینه اشتغال خانوارهای نیازمند را هم فراهم می کنیم، عنوان کرد: تعداد ۵ هزار پک تحصیلی به ارزش تقریبی هر یک ۳۵۰ هزار تومان توسط خیرین استان تهران تهیه شده است که بین خانواده های کم برخوردار استان های خراسان جنوبی، کردستان و کرمانشاه همچنین دیگر استانها توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اعطای وام های خرد برای تهیه چرخ خیاطی و دستگاه قالی بافی برای ایجاد زمینه اشتغال خانگی افزود: البته در زمینه عرضه و فروش تولیدات این خانواده هاهم برای اینکه مشکل عرضه محصولاتشان را نداشته باشند تلاش کردیم برخی از تولیدات این افراد را خریداری کرده و در بازارچه های فصلی به فروش برسانیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول