اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اهدای ۳۵۰ تبلت و یک‌هزار بسته لوازم‌التحریر به نیازمندان شاهرود

مسؤول بسیج سازندگی سپاه شهرستان شاهرود از اهدای ۳۵۰ تبلت و بیش از یک‌هزار بسته لوازم‌التحریر در آغاز سال تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان خبر داد.

اهدای ۳۵۰ تبلت و یک‌هزار بسته لوازم‌التحریر به نیازمندان شاهرود

سیدحسین میرکریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و شیوع کرونا و کمک به خانواده‌های کم برخوردار و آسیب‌دیده از کرونا، اظهار کرد: به همت خیران و بسیجیان تاکنون ۳۵۰ تبلت به ارزش ۲۸۰ میلیون تومان تهیه شده است که با توجه به شناسایی انجام‌شده به دانش‌آموزان نیازمند شهرستان شاهرود اهدا می‌شود.

او افزود: بیش از یک‌هزار بسته لوازم‌التحریر نیز به همت ستاد احسان و بسیج سازندگی و بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان و آموزش و پرورش شهرستان فراهم شده که به دانش‌آموزی نیازمند اهدا می‌شود.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در هفته دفاع مقدس نیز گفت: در این هفته بیش از پنج هزار بسته معیشتی و بهداشتی به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا و کم‌برخوردار با کمک مؤسسات خیریه و خیران بسیجی اهدا می‌شود.

میرکریمی به تهیه و توزیع ۱۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیز اشاره کرد و افزود: اعزام گروه‌های جهادی برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم و محلات اسلامی و برپایی میز خدمت و حمایت از بیماران کرونایی از دیگر اقدامات در گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون گروه‌های جهادی و خیران کمک‌های فراوانی را در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه و طرح شهید سلیمانی به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا و نیازمندان داشته‌اند، بر تداوم انجام این اقدامات تأکید کرد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول