اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مصلی شهرکرد، مرکز واکسیناسیون شد/ امام جمعه شهرکرد: مردم در تزریق واکسن تعلل نکنند

مرکز جدید واکسیناسیون کرونا در مصلی امام خمینی شهرکرد افتتاح شد، این مرکز تا ساعت 24 هر روز در سه نوبت صبح، عصر و شب به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

مصلی شهرکرد، مرکز واکسیناسیون شد/ امام جمعه شهرکرد: مردم در تزریق واکسن تعلل نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز واکسیناسیون در مصلی شهرکرد گفت: مصلی در همه عرصه‌ها در خدمت جامعه است و سعی دارد در جهت اجتماعی، فرهنگی و سلامت مردم فعالیت کند هرچند پیشنهاد ما بیشتر از این فضا بود تا یک مجموعه گسترده برای تزریق داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: مردم استان واکسن زدن را مهم بدانند زیرا که امری مهم و بدون ضرر در شرایط فعلی است پس دلیلی برای تعلل با نپذیرفتن واکسن نیست.

وی ادامه داد: امروز با قدرت گرفتن تولیدات و واردات، واکسن بیش از حد نیاز در کشور وجود دارد پس فرصت ایجاد شده تا در برابر این ویروس ایمن شویم و زودتر شر این ویروس منحوس از دنیا کم شود.

۹۵۰ ابتلای جدید به کرونا در 24 ساعت گذشته

مجید شیرانی در ادامه این مراسم در خصوص وضعیت بیماران کرونایی در شبانه روز گذشته گفت: ۹۵۰ نفر از مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی سرپایی استان مشکوک به بیماری کووید ۱۹ تلقی شدند که ۱۴۹ نفر از این افراد در بخش بستری و بقیه موارد در بخش سرپایی می‌باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: پس از انجام آزمایش‌های تکمیلی ابتلای۱۸۸ نفر جدید در بخش سرپایی و ۶۹ نفر از بیماران بستری شده به این بیماری نیز قطعی شده است.

وی ادامه داد: در مجموع در حال حاضر ۴۶۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بستری هستند که ۳۸۸ نفر قطعی و بقیه افراد منتظر تکمیل آزمایشات تخصصی پزشکی هستند. 

شیرانی در پایان با بیان اینکه ۵۵ بیمار شدیداً بدحال در حال رسیدگی در بیمارستان‌ها هستند، اظهار کرد: متأسفانه در شبانه روز گذشته ۶ مورد فوتی جدید داشتیم که در مجموع فوتی‌های کرونا در استان به یک هزار ۵۰۶ نفر رسید.

لازم به ذکر است این مرکز واکسیناسیون در سه نوبت صبح، ظهر و شب پذیرای مردم استان است و تا ساعت ۲۴ مشغول فعالیت خواهد بود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول