اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ثبت نام اتباع برای واکسیناسیون در شهرری آغاز شد/ تزریق روزانه واکسن به ۳۰ هزار نفر می‌رسد

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: ۶ مرکز جامع سلامت و یک مرکز تجمیعی در محله دولت آباد شهرری به مراکز موجود اضافه می‌شود که به این ترتیب تعداد تزریق واکسن روزانه حدوداً به ۳۰ هزار نفر می‌رسد.

ثبت نام اتباع برای واکسیناسیون در شهرری آغاز شد/ تزریق روزانه واکسن به ۳۰ هزار نفر می‌رسد

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری با بیان اینکه ۹ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح شهرستان ری درحال فعالیت است، اظهار کرد: ۲ مرکز واکسیناسیون خودرویی در ری وجود دارد که مرکز حضرت عبدالعظیم (ع) واقع در ضلع جنوبی آستان به طور ۲۴ ساعته به شهروندان خدمات  ارائه می‌دهد.

وی گفت: علاوه بر مراکز تجمیعی، ۲۱ مرکز جامع سلامت موجود در سطح شهرستان نیز به افزایش سرعت فرآیند واکسیناسیون کمک شایانی کرده است و وجود این مراکز سبب شده ساکنین مناطق برای تزریق واکسن نیاز به طی مسافت های طولانی نداشته باشند و بتوانند در نزدیکترین مرکز به محل زندگی خود خدمات واکسیناسیون را دریافت کنند.

 ۴۵۱ هزار نفر در شهرستان ری واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: به طور میانگین روزانه ۲۰ تا ۲۴ هزار نفر با مراجعه به مراکز موجود واکسن خود را تزریق می‌کنند. بدین ترتیب تاکنون برای تعداد ۴۵۱ هزار نفر تزریق واکسن انجام شده که با توجه به جمعیت ساکن در شهرستان عدد قابل قبولی است.

توکلی ادامه داد: با تمهیدات انجام گرفته از روز شنبه تعداد ۶ مرکز جامع سلامت و یک مرکز تجمیعی در محله دولت آباد شهرری به مراکز موجود اضافه می‌شود که باتوجه به آمارهای فعلی تعداد تزریق واکسن روزانه حدوداً به ۳۰ هزار نفر خواهد رسید.

وی با اشاره به استقرار برخی مراکز ملی و استانی در شهرستان ری، بیان کرد: مطابق برنامه ریزی‌های انجام شده فرآیند واکسیناسیون در ندامتگاه‌ها، مراکز نگهداری معتادان ماده ۱۶ و کارگران شاغل در کارخانجات بزرگ و صنعت نفت واقع در محدوده شهرستان ری به اتمام رسیده است.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه در شهرک صنعتی شمس آباد واکسیناسیون با سرعت خوبی در حال اجرا است، گفت: در شهرک صنعتی خاوران فرآیند تزریق واکسن از روز شنبه آغاز خواهد شد همچنین در بحث اتباع خارجی نیز اقدامات موردنیاز انجام شده و روند واکسیناسیون اتباع ثبت نامی ساکن در سطح شهرستان آغاز شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول