اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اطفای کامل آتش‌سوزی ۳ هکتاری در پارک ملی بوجاق

به گفته رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان آستانه‌اشرفیه سه و نیم هکتار از اراضی پارک ملی بوجاق دچار حریق شده و علت حادثه در دست بررسی است.

اطفای کامل آتش‌سوزی ۳ هکتاری در پارک ملی بوجاق

حمیدرضایی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه با اشاره به وقوع آتش‌سوزی  در پارک ملی بوجاق بندر کیاشهر اظهار کرد: عصر روز گذشته حریق در پارک ملی بوجاق در بندرکیاشهر آغاز و تا اواخر دیشب ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه میزان خسارت واردشده به پارک ملی بوجاق در دست بررسی است، گفت: کارشناسان محیط‌زیست و ستاد مدیریت بحران در منطقه حاضر و پس از اطفای کامل حریق، تلاش‌ها برای برآورد میزان خسارت واردشده در دست بررسی است و به‌زودی اعلام می‌شود.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان آستانه‌اشرفیه میزان اراضی دچار حریق شده در تالاب انزلی را کمتر از چهار هکتار دانست و تصریح کرد: دیشب به علت تاریکی هوا  آمار دقیقی از میزان خسارت واردشده به پارک ملی بوجاق  ارائه نشد اما با روشن شدن هوا و بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد سه و نیم هکتار از اراضی پارک ملی بوجاق دچار حریق شده است.

به گفته رضایی علت  آتش‌سوزی در پارک ملی بوجاق هنوز مشخص نشده و تیم‌های کارشناسی محیط‌زیست به‌منظور علت این اتفاق در منطقه حضور دارند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول