اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تیم‌های کبدی همدان به مسابقات کشوری اعزام شدند

رئیس هیأت کبدی استان همدان از دعوت داوران استان برای قضاوت در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد و گفت: تیم های کبدی آقایان و بانوان استان نیز به این دوره از مسابقات اعزام شدند.

تیم‌های کبدی همدان به مسابقات کشوری اعزام شدند

سید مصطفی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به حضور داوران همدانی در مسابقات کبدی قهرمانی کشور، اظهار کرد: با توجه به عملکرد خوب داوران استان در مسابقات مختلف این دعوت دور از انتظار نبود.

وی ادامه داد: حامد اسلامی داور بین‌المللی و فائزه آقامحمدی داور درجه ۲ کبدی استان از سوی فدراسیون برای قضاوت دعوت شده‌اند که برای آنها آرزوی موفقیت داریم.

رئیس هیأت کبدی استان همدان با اشاره به اقدامات هیئت کبدی بیان کرد: هیئت در طول سال جاری برای دانش‌افزایی و حفظ آمادگی داوران چند دوره آموزشی مربیگری و داوری را برگزار کرده است.

وی ضمن ابراز امیدواری در خصوص عملکرد داوران و تیم‌های منتخب استان، تصریح کرد: در مسابقات آتی تلاش خواهیم کرد تعداد بیشتری از داوران استان به مسابقات ملی و بین المللی دعوت شوند.

موسوی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پس از کش و قوس فراوان از ۲۶ شهریورماه آغاز شده و به صورت متمرکز به مدت یک هفته در حال برگزاری است افزود: تیم‌های آقایان و بانوان همدان در گروه یک و با کردستان، کرمانشاه و ایلام هم‌گروه هستند و در صورت کسب امتیاز به جدول اصلی صعود خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تیم بانوان در شهر قم به مصاف رقبا رفته و تیم آقایان نیز در شهر اردبیل برابر حریفانش به میدان می‎رود در خصوص نحوه اعزام نفرات به مسابقات کشوری، اظهار کرد: تیم‌های اعزامی از مسابقاتی که در خردادماه سال جاری برگزار شد انتخاب شده است.

رئیس هیئت کبدی استان همدان گفت: تیم آقایان زیر نظر وحید خراقانی مربی ارزنده استان و تیم بانوان زیر نظر یاسمن رحمانی برای مسابقات کشوری به تمرین مشغول شده‌اند که خوشبختانه از آمادگی مطلوب برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: لزوم حفظ سلامت بازیکنان و کادر فنی بسیار مهم است و قبل از برگزاری این رویداد کشوری، همه عوامل تست pcr را انجام داده‌اند.

انتهای پیام/89042/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول