اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تشکیل دپارتمان گیاهان دارویی کشور در کهگیلویه و بویراحمد/ لزوم فراگیری مهارت توسط کارگران

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه دولت برای ایجاد واحد مسکونی،نیاز است کارگران مهارت‌های لازم را فرا گیرند.

تشکیل دپارتمان گیاهان دارویی کشور در کهگیلویه و بویراحمد/ لزوم فراگیری مهارت توسط کارگران

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حشمت‌ الله صمیمی‌دوست در نشست شورای مهارت، اشتغال را مهمترین چالش کشور و استان دانست و گفت: مهارت‌آموزی به کاهش آمار بیکاری در استان کمک می‌کند و اشتغال بدون مهارت ممکن نیست.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اگر به دنبال تولید ثروت و کاهش فقر هستیم باید به مهارت توجه کنیم، افزود: فنی و حرفه‌ای به عنوان یک سازمان تخصصی وظیفه مهمی به آن واگذار شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت خوب استان در حوزه گیاهان دارویی اشاره و عنوان کرد: تشکیل دپارتمان گیاهان دارویی کشور در استان رویداد بزرگ و مهمی برای استان به شمار می‌رود که نتیجه تلاش استاندار کهگیلویه و بویراحمد است.

این مسئول به برنامه دولت سیزدهم برای ایجاد یک میلیون واحد مسکونی در سال اشاره و عنوان کرد: نیاز است کارگران مهارت‌های لازم را در این خصوص بیاموزند که پیشنهاد می‌کنیم انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان در این خصوص فعالتر شوند.

صمیمی‌دوست خواستار تعامل بیشتر میان حوزه روستایی و فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد شد و افزود: افرادی که گواهی مهارت کسب می‌کنتد در  اولویت اشتغال و تسهیلات قرار بگیرند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول