اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مشارکت 32 میلیارد ریالی زنجانی‌ها در شور عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: خیرین زنجانی 32 میلیارد ریال در شور عاطفه‌ها مشارکت کردند.

مشارکت 32 میلیارد ریالی زنجانی‌ها در شور عاطفه‌ها

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شور عاطفه‌ها بابا هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد با شعار «باهم مشق محبت بنویسیم» از ۲۰ شهریورماه در استان زنجان آغاز شده و از ابتدای اجرای این رویداد ملی ومعنوی، خیران زنجانی بیش از 32 میلیارد ریال در این امر خداپسندانه مشارکت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: شور عاطفه‌ها هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد با شعار « باهم مشق محبت بنویسیم» از 20 شهریورماه در استان زنجان آغاز شده و از ابتدای اجرای این رویداد ملی ومعنوی، خیران زنجانی بیش از 3 میلیارد و 200 میلیون تومان در این امر خداپسندانه مشارکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۶ هزار و ۳۴۰ دانش‌آموز مستعد نیازمند از خدمات تحصیلی و آموزشی کمیته امداد استان زنجان بهره‌مند هستند، افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب شور عاطفه‌ها در کمترین زمان ممکن و با رعایت عزت نفس و کرامت دانش‌آموزان زیرپوشش براساس نیازسنجی و اولویت‌بندی انجام شده توزیع می‌شود.

صفری با اشاره به اینکه اجرای پویش ملی ومعنوی شور عاطفه‌ها تا ۱۱ مهرماه نیزادامه دارد، تصریح کرد: خیران نیک‌اندیش زنجانی می‌توانند از طریق روش‌های غیر حضوری کمک‌های خود را به دانش‌آموزان اهدا ودر تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید مشارکت کنند.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول