اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

ضرورت آمادگی و آینده‌نگری شرکت زیرساخت در حوزه فناوری‌های نوین/ زارع‌پور: شرکت زیرساخت قلب تپنده شبکه ملی اطلاعات است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اهمیت و نقش شرکت ارتباطات زیرساخت در توسعه ارتباطی کشور، این شرکت را قلب تپنده شبکه ملی اطلاعات عنوان کرد.

ضرورت آمادگی و آینده‌نگری شرکت زیرساخت در حوزه فناوری‌های نوین/ زارع‌پور: شرکت زیرساخت قلب تپنده شبکه ملی اطلاعات است

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز در جمع هیئت‌مدیره، مدیران و معاونان شرکت زیرساخت حضور یافت و از بخش‌های مختلف این شرکت دیدن کرد.

در ابتدای این دیدار، حمید فتاحی، معاون وزیر و رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت، گزارش جامعی از عملکرد، اقدامات و برنامه‌های این شرکت ارائه کرد و در ادامه اعضای هیئت‌مدیره و معاونان گزارش مجموعه تحت راهبری خود را ارائه کردند.

 در ادامه دیدار، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نقش شرکت ارتباطات زیرساخت در تأمین زیرساخت‌های ارتباطی و اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات را حائز اهمیت دانست و از آن به‌عنوان زیرساخت فضای مجازی کشور یاد کرد.

زارع‌پور فضای مجازی و شبکه ملی اطلاعات پایدار و باکیفیت در جای جای کشور را لازمه توسعه فرهنگی، اقتصادی و ایجاد کسب‌وکارهای متنوع دانست. 

زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نقش کلیدی شرکت ارتباطات زیرساخت در توسعه فضای مجازی گفت: این شرکت در توسعه فضای مجازی و به‌طورکلی در برقراری دسترسی‌های ارتباطی نقش محوری دارد و می‌توانیم آن را به قلب تپنده شبکه ملی اطلاعات تعبیر کنیم. البته فارغ از آن، وظیفه مرزبانی فضای مجازی و برقراری امنیت سایبری را هم برعهده دارد که این مهم اهمیت شرکت ارتباطات زیرساخت را دوچندان می‌کند. 

وی افزود: نقش شرکت ارتباطات زیرساخت را برای کشور و توسعه شبکه ملی اطلاعات فوق‌العاده حیاتی می‌دانم و این نتیجه زحماتی است که همکاران در سال‌های متمادی کشیده‌اند تا داشته‌های این شرکت سرمایه‌ای برای کشور باشد. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه خواستار برنامه‌ریزی مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت برای ایجاد آمادگی و آینده‌نگری در حوزه فناوری‌های نوین شد. 

زارع‌پور در ادامه از بخش‌های مختلف شرکت ارتباطات زیرساخت دیدن و با کارکنان این شرکت گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول