اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تزریق بیش از 218 هزار دُز واکسن کرونا به افراد واجد شرایط در مجموعه بهداشتی زاهدان

رئیس مرکز بهداشت زاهدان گفت: تاکنون 144 هزار و 94 نفر دُز اول و 74 هزار و 550 نفر دُز دوم واکسن خود را در مناطق تحت پوشش مرکز بهداشت زاهدان دریافت کرده اند.

تزریق بیش از 218 هزار دُز واکسن کرونا به افراد واجد شرایط در مجموعه بهداشتی زاهدان

جلیل نجاتی  امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: واکسیناسیون گروههای هدف در 10 مرکز تجمیعی شهرستان زاهدان با روند مطلوب در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر و با رفع محدودیت سنی واکسیناسیون افراد دارای سن ۱۸سال و بالاتر (متولدین سال ۱۳۸۲ و قبل از آن) انجام می شود گفت: از تمامی هم استانی های گروه سنی بالای 18 سال دعوت می شود جهت انجام واکسیناسیون خود به پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون کووید 19 مراجعه نمایند.

رئیس مرکز بهداشت زاهدان با اشاره به اهمیت واکسیناسیون برای مهار اپیدمی گفت: با انجام واکسیناسیون میزان موارد مبتلا ، بستری و فوت به شدت کاهش پیدا خواهد و لازم است مردم عزیز نسبت به انجام واکسیناسیون به عنوان یک مسئولیت اجتماعی اهتمام ورزند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم بر استقبال بیشتر هم استانی های عزیز در برنامه واکسیناسیون  تاکید کرد و گفت: ظرفیت فعلی تزریق روزانه واکسن در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 6 تا 7 هزار دوز است.

 سید محمد هاشمی شهری  گفت: این ظرفیت به موازات استقبال هم استانی های عزیز تا حدود 15 هزار دوز در روز نیز قابل افزایش است.

وی افزود: باتوجه به تاثیر قابل توجه واکسن در کاهش احتمال ابتلاء به کرونا امید داریم تا شاهد استقبال بیشتر و قابل قبول مردم در این برنامه باشیم.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول