اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هم‌افزایی کلید رونق اقتصاد قشم و جامعه محلی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با امام‌جمعه شهرستان قشم، ۳ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان هرمزگان و فرماندار و جمعی از معتمدان شهرستان دیدار کرد.

هم‌افزایی کلید رونق اقتصاد قشم و جامعه محلی

به گزارش خبرنگار فارس از قشم، علی درویش پور در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان هرمزگان بیان داشت: تعامل، هم‌افزایی و مدیریت یکپارچه، کلیدی برای تحقق رونق اقتصاد جزیره و جامعه محلی است.

وی ادامه داد: تقویت تولید و استحکام بُنیه‌های اقتصادی، همچنین مقاومت در برابر فشارهای سیاسی و فرهنگی تنها در سایه همکاری همه مسوولان امکان‌پذیر می‌شود.

درویش پور همچنین به نقش امامان جمعه شیعه و اهل سنت در برقراری وحدت دینی و اجتماعی جزیره اشاره کرد و اذعان داشت: مساعی مشترک عالمان شیعی و اهل سنت قشم، نقش مهمی در بیداری و آگاهی افکار عمومی داشته و کارایی و تأثیر قابل‌توجهی در ایجاد تفاهم در جامعه محلی جزیره که انسجام آن لازمه دستیابی به توسعه اقتصادی است، برقرار کرده است.

به گفته وی، بالا رفتن سطح تعاملات بین نهادها، ارگان‌ها و مسوولان استانی و شهرستان با سازمان منطقه آزاد قشم به‌ویژه در ماه‌های اخیر بیانگر ارتقای یکپارچگی ساختاری در راستای کمک به ایجاد توسعه متوازن و اقتصاد پایدار در جزیره است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خواستار برنامه‌ریزی برای ارتباطات بیشتر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان هرمزگان شد و از آن‌ها دعوت کرد تا با بازدید از پروژه‌های زیرساختی و اقتصادی جزیره، به حل مشکلات دوگانگی‌های قانونی که گریبان مناطق آزاد را گرفته است، کمک کنند.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول