اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

راهنمای شستشوی فرش

شستشوی فرش همواره یکی از دغدغه های ایرانی ها بوده و با گذشت زمان و تنوع هرچه بیشتر فرشهای دستباف و ماشینی این مسئله اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

راهنمای شستشوی فرش

 دراین مقاله بخشی از موارد مهم درباره قالیشویی را از کارخانه قالیشویی ادیب ، یکی از بزرگترین و خوشنام ترین قالیشویی های ایران گرداوری کردیم. شستشوی فرش بسیار حائز اهمیت است، بنابراین قبل از هرگونه شستشو و اقدام برای شستشو (قالیشویی) بهتر است اطلاعات کلی برای شستشو اصولی و پایه فرش و همینطور قالیشویی کسب نماییم. در صورتی که فرش شما ماشینی است، برچسب آن را به دقت بخوانید. و در صورتی که فرش شما دستباف است از فروشنده اطلاعات کسب کنید. درصورتی که دسترسی به موارد مذکور ندارید، ابتدا نوع فرش خود را بشناسید و سپس در اینترنت اطلاعات فرش خود را پیدا کنید.

 

 

[قالیشویی ادیب]

نکات مهم و اصلی نحوه شستشو فرش:

به فرشهایتان به طور مرتب رسیدگی کنید: فرش را حداقل هفته ای دوبار جارو بکشید و تمیز کنید.
هر چندوقت یک بار فرش را جابه جا کنید تا فرش به یک جهت حالت نگیرد و نشکند.
در صورت ریختن چیزی روی فرش و یا ایجاد لکه سریعا اقدام به پاکسازی و شستشو لکه فرش کنید تا تبدیل به لکه دائمی نگردد.
فرش را حتی در مدت کوتاه مرطوب و خیس به حال خود رها نکنید:» زیرا آثار جبران ناپذیری برجای میگذارد از جمله: کپک زدن برخی قسمتها ، بو گرفتن فرش، قاتی شدن رنگ در برخی فرشها و…
شامپو کشیدن فرش چندان توصیه نمیشود مگر درصورتیکه نیاز فوری به تمیزی فرش دارید. این امر میتواند منجر به تثبیت چرک فرش و در طولانی مدت پوسیدگی آن شود.
قبل از هرگونه اقدام جهت شستشو و یا پا کردن لکه ای از فرش با کارشناسان متخصص مشورت کرده و یا فرشهایتان را به قالیشویی معتبر بسپارید.
پیشنهاد میشود از بهترین نوع شستشوی فرش یعنی اعلاشویی استفاده کنید. اعلاشویی جز بهترین شستشو ها می باشد. که فرش به نحو احسن و با کیفیت و با بهترین مواد شسته می شود و تمام خدمات رویش انجام می گیرد. 
در صورتی که فرزند کوچک دارید از روفرشی استفاه نمایید.
درصورتیکه فرش شما آسیب دیده آن را رفو نمایید. پیشنهاد میشود فرشتان را چرم دوزی نمایید تا مدت زمان بیشتری برای شما کار کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فرشها و نوع شستشوی فرشها میتوانید به مقالات کارخانه قالیشویی ادیب مراجعه نمایید  adibcarpet.ir

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول