اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برنامه شورا تعیین تکلیف پروژه های طولانی مدت است

رئیس شورای شهر یزد با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه ها گفت: برنامه شورای ششم شهر یزد تعیین تکلیف پروژه های بجا مانده و طولانی مدت است.

برنامه شورا تعیین تکلیف پروژه های طولانی مدت است

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، غلامحسین دشتی امشب در آیین تکریم و معارفه شهردار شهر میراث جهانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهرداران یزد همواره منشاء خدمات در شهرداری بوده اند و خدمات ارزنده و بی وقفه ای را داشتند.

وی با بیان اینکه اعضای شورا در روزهای بعد از انتخابات فعالیت خود را آغاز کردند و تلاش داشتند که در برنامه ای منطقی کارها را انجام دهند که از جمله انتخاب شهردار بود افزود: همچنین برنامه ریزی برای حل مسائل روزمره ای که بود و مسئله مهم انتخاب شهردار را با تشکیل کمیته ای تخصصی و ۹ محور برای انجام ۲۰۰ خدمت شناسایی و فراخوان انتخاب شهردار اعلام شد.

رئیس شورای شهر یزد با بیان اینکه ۱۲ مرحله برای انتخاب شهردار طی شد تا از بین ۵۳ نفر چهره های ملی و استانی شهردار شهر جهانی انتخاب کنیم ادامه داد: تصمیم بر این شد تا از تجربیات ملی استفاده کنیم اما شهرداری بومی و آشنا به مسائل شهر یزد، بسیجی، انقلابی، مومن و متعهد انتخاب کنیم که شهردار شهر یزد به عنوان دوازدهمین عضو شورا در خدمت به مردم انتخاب کردیم.

وی با تاکید بر اینکه همکاران ما در شورای شهر خودنما نیستند و کارنما هستند تصریح کرد: ارتباط مستقیم با رسانه ها داریم و از همینجا از رسانه ها دعوت دارم تا شورای شهر را حمایت و در اطلاع رسانی خدمات گام بردارند.

رئیس شورای شهر یزدبا بیان اینکه در تلاشیم شهر را با مشارکت شهروندان اداره کنیم و یزد سنتی دینی را با روش های مدرن اداره کنیم گفت: مشارکت مردم در اداره شهر، نظارت و مدیریت شهر را از وظایف خود می دانیم و رویکرد علمی را در کنار حفظ هویت دینی و تاریخی و تمدنی یزد دنبال می کنیم.

دشتی با بیان اینکه حوزه علمیه قم مرهون و مدیون یزد است تصریح کرد: همواره یزدی ها در کشور کارآفرینی و خلاقیت داشته و منشاء خیر و انجام کار بوده اند که باید این موضوع را حفظ کنیم و مدیریت استان را به سمت مدیریت یکپارچه ببریم و آنچه که نیاز است در اختیار داشته باشیم تا پروژه ها را به پایان برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه پروژه های طولانی مدت را باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف کنیم اظهار داشت: تراکم کارهای مختلف در شهر یزد مانده و از سویی با ثبت جهانی شهر یزد پذیرای گردشگران خواهیم بود و به این بعد از شهر توجه خواهیم داشت.

رئیس شورای شهر یزد با تاکید بر لزوم مشارکت شهروندان و محلات در اداره شهر با رویکرد مسجد محوری عنوان کرد: امیدواریم با این نگاه یک حرکت جدیدی بر پایه حرکات و اقداماتی که در گذشته انجام شده و در این دوره انجام می شود بتوانیم آینده درخشانی را برای شهر جهانی یزد رقم بزنیم.

به گزارش فارس، در پایان این آیین از خدمات جمال الدین عزیزی؛ شهردار پبشین یزد تقدیر و ابوالقاسم محی الدینی به عنوان شهردار جدید شهرجهانی یزد معارفه شد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول