اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پنج گزینه نهایی تصدی پست شهردار دماوند/ رفع ۶۰ درصدی مشکلات کشتارگاه شهرستان

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند از رفع ۶۰ درصدی مشکلات کشتارگاه این شهر و از راه اندازی آن تا روز چهارشنبه خبر داد و درباره گزینه‌های شهرداری گفت: پنج گزینه نهایی تصدی پست شهرداری دماوند در حال بررسی است و به زودی گزینه نهایی معرفی خواهد شد.

پنج گزینه نهایی تصدی پست شهردار دماوند/ رفع ۶۰ درصدی مشکلات کشتارگاه شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حسین آرمودیان‌مقدم رئیس شورای اسلامی شهر دماوند عصر امروز در نشست علنی شورای اسلامی شهر دماوند در خصوص وضعیت کشتارگاه دماوند اظهار کرد: در خصوص راه‌اندازی مجدد کشتارگاه دماوند نشست‌هایی با حضور معاون محترم سیاسی فرماندار، سرپرست شهرداری، اعضای شورای شهر و مسؤولان شبکه بهداشت و دامپزشکی برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۱۹ بند برای اصلاح مشکلات کشتارگاه دماوند از سوی کارشناسان شبکه بهداشت اعلام شده است، گفت: در این راستا، شهرداری سریعاً موضوع را در دستور کار خود قرار داد و تاکنون ۶۰ درصد از مشکلات برطرف شده است؛ پیمانکار مربوطه، مشغول فعالیت است که امیدواریم تا روز چهارشنبه هفته جاری با انجام شرایط مد نظر شبکه بهداشت نسبت به‌ راه‌اندازی مجدد کشتارگاه دماوند اقدام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند درباره پیگیری پرداخت معوقات کارگران خدمات شهرداری دماوند نیز تصریح کرد: پیرو پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص پرداخت معوقات کارگران خدمات شهرداری دماوند، تاکنون نشست‌های مختلفی با دعوت از پیمانکار و با حضور سرپرست شهرداری برگزار شده است.

آرمودیان‌مقدم ادامه داد: با توجه به اینکه پیمانکار در قرارداد خود تنها برای ۹۰ نفر از کارگران خدمات شهری را جهت بکارگیری و پرداخت حقوق متعهد شده است، جهت رفع مشکلات موجود و انجام تعهد نسبت به دیگر کارگران، مکاتباتی در این زمینه برای رعایت ضوابط قانونی و حقوقی با سازمان‌های مربوطه انجام شده است که منتظر پاسخ این سازمان‌ها هستیم.

وی در ارتباط با انتخاب شهردار دماوند اظهار کرد: ۱۷ نفر برای تصدی سمت شهرداری دماوند اعلام آمادگی کرده بودند که در روز پنج‌شنبه هفته گذشته، آخرین گزینه‌ها توسط اعضای شورای شهر مورد مصاحبه قرار گرفتند.

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر طبق قانون به مدت سه ماه فرصت دارد که گزینه نهایی خود را معرفی نماید، افزود: سوابق گزینه‌های احتمالی در حال بررسی است که برخی به دلیل عدم احراز شرایط لازم یا انصراف افراد، از روند بررسی‌ها حذف شدند.

آرمودیان‌مقدم تأکید کرد: پنج نفر به‌عنوان گزینه نهایی شورای اسلامی شهر دماوند باقی مانده‌اند که سوابق آنها به طور دقیق در حال بررسی است و امیدواریم بتوانیم به‌زودی گزینه نهایی را جهت سیر مراحل قانونی معرفی کنیم.

وی درباره پروژه‌های عمرانی این شهر نیز خاطر نشان کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی شهرداری دماوند در حال انجام است و مقرر شد تا سرپرست شهرداری در نشست آتی شورای اسلامی شهر، گزارشی جهت تعیین تکلیف برخی از پروژه‌های عمرانی که با کمبود اعتبار مواجه است، جهت اتخاذ تصمیم‌های لازم ارائه نماید.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول