اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

گسترش نفوذ شرکت‌های نفتی امارات در ترکمنستان

شرکت نفتی «دراگون اویل» امارات قصد دارد فعالیت و تولید خود را در ترکمنستان افزایش دهد.

گسترش نفوذ شرکت‌های نفتی  امارات در ترکمنستان

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، «دراگون اویل» کمپانی استخراج مواد هیدروکربنی که متعلق به کشور امارات است، قصد دارد استراتژی خود را برای افزایش تولید خود از 160 هزار بشکه به 300 هزار بشکه در روز تا سال 2026 در ترکمنستان توسعه دهد.

«علی رشید الجروان» مدیر اجرایی شرکت در مورد اکتشاف و توسعه و تولید نفت گفت: ما مصمم هستیم که با ایجاد فرصت‌های جدید در سراسر جهان از جمله ترکمنستان، عراق و مصر به اهداف رشد پایدار خود برسیم.

الجروان تأیید کرد که این شرکت در سال 2020 نتایج مثبتی به دست آورده است و علیرغم چالش‌های بی سابقه که به دلیل همه گیری کووید -19 با کل جهان مواجه است، همچنان رشد پایدار خود را در سال 2021 حفظ می‌کند.

وی افزود: با فراگیر شدن همه گیری دراگون اویل مجبور شد هزینه‌های عملیاتی را تا 35 درصد کاهش دهد، اما هیچ موادی استخراج نشده است. ما از راه حل‌های دیجیتال و نوآوری‌های انرژی استفاده کردیم، بنابراین توانستیم ثبات مالی را حفظ کنیم و در عین حال به اجرای پروژه‌های خارجی ادامه دهیم. 

الجروان افزود که این شرکت اخیراً قرارداد خود را با ترکمنستان به مدت 10 سال دیگر به مبلغ 400 میلیون دلار تمدید کرده است و قرارداد در سال 2025 به پایان می‌رسد.

این اطلاعیه در یک کنفرانس مطبوعاتی در دبی انجام شد و جزئیات کنفرانس و نمایشگاه سالانه انجمن مهندسان نفت دبی که در روز سه شنبه 21 سپتامبر 2021 در مرکز تجارت جهانی این شهر افتتاح می‌شود ، اعلام خواهد شد.

 خاطر نشان می‌شود که نود و هفتمین کنفرانس انجمن‌های سالانه نفت دبی تحت حمایت «محمد بن رشید آل مکتوم» ولیعهد امارات و رئیس شورای اجرایی برگزار می‌شود.

این نشست سالانه تا 23 سپتامبر ادامه خواهد داشت.

تأثیر گذاران صنعت در مورد موضوعاتی مانند صفر شدن، مدل‌ها و استراتژی‌های تجاری پس از همه گیری، تسریع در پذیرش برنامه‌های کاربردی فناوری جدید، تامین مالی پروژه‌های آینده، همکاری و موارد دیگر بحث خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول