اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

باید در ازای واردات خودرو صادرات صورت گیرد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید در ازای واردات خودرو صادرات صورت گیرد، گفت: صادرات خودرو موجب می‌شود تولیدکنندگان خودرو به تکاپو افتاده و برای بهتر شدن قیمت و کیفیت تولیدات خود بکوشند.

باید در ازای واردات خودرو صادرات صورت گیرد

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در بحث خودرو در حال حاضر دو مسئله مهم کیفیت خودرو و قیمت آن مورد سوال مردم است و مردم از قیمت بالا و کیفیت نه چندان مطلوب خودروها گله دارند.

وی تصریح کرد: موضوع دیگری که مورد بحث است، مسئله انحصار در شرکت‌های خودروساز است که باید این انحصار شکسته شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در مورد واردات خودرو بحث آسیب دیدن خودروسازان منشا نگرانی است و واردات خودرو نباید موجب خسارت و آسیب خودروسازان داخلی شود.

سلیمی گفت: اگر قرار است واردات خودرو آزاد شود، باید مدیریت ویژه‌ای بر آن صورت گیرد، تا صنعت خودروسازی داخل پودر نشود، چرا که اگر مدیریت صحیحی صورت نگیرد، خسارت‌های آن برای صنعت داخل غیرقابل جبران خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه باید در ازای واردات خودرو صادرات صورت گیرد، افزود: صادرات خودرو موجب می‌شود تولیدکنندگان خودرو به تکاپو افتاده و برای بهتر شدن قیمت و کیفیت تولیدات خود بکوشند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارجاع مصوبه به شورای نگهبان تصریح کرد: کمیسیون صنایع و معادن مجلس تغییراتی را در مصوبه انجام داده که به نظر بنده بخشی از این تغییرات خوب است و بخشی دیگر بازهم باید تغییراتی داشته باشد، در مجموع باید منتظر نظر شورای نگهبان را نسبت به این مصوبه باشیم.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول