اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

چرا باید زبان دوم یاد بگیریم؟

امروزه یکی از بهترین راه ها برای سپری کردن اوقات فراغت خود مخصوصا با ظهور ویروس کرونا و در خانه ماندن های روزانه یادگیری یک زبان جدید است.

چرا باید زبان دوم یاد بگیریم؟

 افراد موفق همیشه آن افرادی هستند که تلاش می کنند دانش جدیدی را فرا بگیرند که یکی از اصلی ترین این دانش های یادگیری زبان انگلیسی است. از آن جایی که کسب و کارهای نوین همه بر پایه ی دو امر تکنولوژی و استفاده ی بهینه از دانش های روز متکی هستند از این روئ  کارآفرینان و افرادی که تلاش می کنند کسب و کارهای خود را گسترش دهند باید زبان انگلیسی را یاد بگیرند. پایه و اساس یادگیری دانش های نوین از مبادلات ارز دیجیتال تا سرمایه گذاری در بورس های خارجی تسلط بر زبان انگلیسی است.

مزیت های دو زبانه بودن

همانطور که پیش از این گفته شد یادگیری زبان در دنیای جهانی شده نه تنها در زندگی حرفه ای بلکه در زندگی شخصی نیز بسیار کاربردی می باشد ، در محیط حرفه ای و شغلی دو زبانه بودن برای شما یک مزیت رقابنی محسوب می شود ولی در زندگی شخصی مزیتی را هم در بر دارد که آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم

تقویت حافظه

مغز انسان یکی از پیچیده ترین سیستم هایی است که تا به حال دیده شده شما هر چه بیشتر از مغز خود برای یادگیری مهارت های جدید استفاده کنید عملکرد آن نیز بالاتر می رود. تصور کنید در پارکینگ خانه ی خود یک ماشین از سال 1395 بدون استارت خوردن باقی مانده آیا عملکرد آن همانند ماشینی است که هر روز به مدت 20 تا 40 دقیقه کار کرده است متقابلا ماشینی که هر روز روشن شده و چرخی با آن زده شده بهتر است. مغز آنسان نیز دقیقا به همین صورت عمل می کند نورون ها اگر خیلی فعالیت نداشته باشند آهسته آهسته دیگر از کار می افتند. یادگیری مهارت های جدید از جمله زبان یکی از عواملی است که سبب می شود مغز پویایی خود را حفظ کرده و به دنبال تقویت عملکرد خود باشد.

بهبود توانایی چند وظیفه ای بودن (مولتی تسکینگ) مغز

چند وظیفه بودن و مدیریت زمان دو مسئله ای هستند که همه باید آن ها را در خود بهبود ببخشند ، افرادی که قادر هستند به چندین زبان مختلف صحبت کنند خیلی راحت از یک زبان به زبان دیگر جابجا می شوند همین امر به آن ها کمک می کند تا در انجام وظایف مختلف نیز عملکر بهتر داشته باشند. به صورت کلی یادگیری یک یا دو زبان مختلف یکی از دلایلی است که گوش و ذهن افراد عملکرد متفاوتی داشته باشند. بنا به تحقیقی که در دانشگاه برکلی صورت گرفته است افراد چند زبانه در قیاس با افرادی که تنها به یک زبان مسلط هستند عملکرد به مراتب قوی تری در محل کار داشته اند. آن ها می توانند در یک لحظه دو کار را به نحو احسنت انجام دهند.

تقویت عملکرد افراد در مباحث دانشگاهی

شاید یکی از عواملی که سبب می شود دانشجویان عملکرد متفاوتی داشته و در جوامع بین المللی بهتر کار کنند تسلط آن ها به زبان انگلیسی است ، آن دسته از افرادی که مشغول به کارهای آکادمیک هستند نیاز دارند مباحث به روز دنیا را مطالعه کرده و دانش تخصصی خود را به روز کنند این امر بدون تسلط به زبان انگلیسی غیر ممکن است. به گفت یک ضرب المثل " هر زبان جدید باز شدن یک پنجره ی جدید برای ذهن ماست."

یادگیری کدام زبان ها پرکابردتر است؟

بر اساس آخرین تحقیق های صورت گرفته توسط موسسه میدل بری در آمریکا سه زبان امروزه برای گسترش کسب و کار بالاترین نقش را بازی می کند. بدون شک اولین زبانی که کمک می کند شما به موفقیت های بالایی دست پیدا کنید زبان انگلیسی است ، این زبان که نزدیک به 2.2 میلیارد متکلم در سرتاسر دنیا دارد امروزه به عنوان زبان اینترنت ، علم و فناوری شناخته می شود. زبانی دومی که به شدت در حال رشد است و افراد زیادی نیز به سمت آن می روند زبان چینی است. این زبان که نزدیک به 1.2 میلیارد متلکم در کشور چین دارد به دلیل گسترش تجارت با کشور چین به سرعت در حال رشد کردن است. زبان سومی که پیش بینی می شود به زودی جایگاه خوبی در دنیا پیدا کند زبان عربی است. این زبان که حداقل 422 میلیون متکلم دارد پنجمین زبان دنیا محسوب می شود و به دلیل مهاجرت روز افزون اعراب در حال گسترش می باشد.  

چگونه زبان انگلیسی را در کوتاه ترین زمان آموزش ببینیم

یکی از بهترین و کارآمدترین راه های یادگیری زبان انگلیسی شرکت در کلاس آنلاین زبان انگلیسی است که با ظهور ویروس کرونا تعداد آن ها کم نیست. دوره های آنلاین زبان انگلیسی از آنجا که محدود به زمان و مکان نمی باشند می توانند در هر شرایطی به شما کمک کند تا این مهارت را کسب کنید.

انگلیش کلینیک – معتبرترین و بهترین آموزشگاه یادگیری زبان انگلیسی

حالا که شما را با مزیت یادگیری زبان دوم مخصوصا زبان انگلیسی آشنا کردیم قصد داریم شما را با یکی از موفق ترین و قدیمی ترین آموزشگاه های زبان انگلیسی را که سال ها در تدریس زبان انگلیسی به صورت آنلاین تجربه دارند آشنا کنیم. انگلیش کلینیک که در سال 1394 تاسیس گردیده و تا به امروز نزدیک به 30 هزار زبان آموز حضور در دوره های آنلاین این آموزشگاه را تجربه کرده اند از دوره های حامد رفیعی می توانیم به کلاس آنلاین مکالمه ، دوره عمومی زبان انگلیسی و آیلتس اشاره کنیم. موسس آموزشگاه آقای دکتر حامد رفیعی با اتکاء به سال ها تجربه در تدریس زبان انگلیسی وب سایتی را طراحی کرده است که دوره های مدون و منظمی را برای آموزان ترتیب داده اند. این دوره ها که همراه با حل تمرین و پاسخ به زبان آموزان در زمره ی خود یکی از بی نقص ترین کلاس های محسوب می شود. پیشنهاد می شود اولین درس این وب سایت را که رایگان نیز می باشد مشاهده کنید .

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول