اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

باید با عبور از جریان‌های سیاسی تمدن اسلامی را محقق کنیم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان همدان با بیان اینکه باید از جریان‌های سیاسی عبور کنیم و به دنبال تشکیل تمدن اسلامی باشیم گفت: نیاز به وحدت داریم و نباید به اسم حزب و گروه سیاسی به هم چنگ‌اندازی کنیم.

باید با عبور از جریان‌های سیاسی تمدن اسلامی را محقق کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار مهدی ظفری پیش از ظهر امروز در آئین تجلیل و تکریم سراسری یک‌میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت استان همدان اظهار کرد: پیشکسوت کسی است که صدها دلیل می‌توانست داشته باشد و وارد جنگ نشود اما همه احساسات و مسائل را پشت سر گذاشت و به میدان آمد که در آنجا نیز با شرایط سختی مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه رزمنده و پیشکسوت در دو جبهه اصغر و اکبر حضور داشت و خود را آزمود گفت: عامل اصلی پیروزی ما به تعداد تسلیحات نبود بلکه توسعه اندیشه امام(ره) در جبهه بود که هر کسی به سهم خود، امام خود و هر فردی تبلور امام بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با تاکید به اینکه طبق صحبت شهید سلیمانی صرف فرماندهی در جنگ پیروز نمی شدیم و این اندیشه امام بود عنوان کرد: پیشکسوت یعنی امام جامعه و خاص یک قشر نیست بلکه رسالت و مقام است.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان استان در دفاع مقدس گفت: پیشکسوت مانند شهید شمسی‌پور بود که پس از ۳۰ سال خدمت و بازنشستگی، در دفاع از حرم حضور می‌یابد و چگونه عاشق شهادت است.

سردار ظفری با بیان اینکه اگر در جامعه مقام پیشکسوتی به عنوان شعار انقلاب اسلامی نباشد مطمئنا شکست خواهیم بود و این مقام‌ها امروز حقایق دینی را در جامعه جاری می‌کنند افزود: مردم نیز در تیپ‌های مختلف نسبت به مقام شهید، رزمنده و پیشکسوت احترام خاصی قائل هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز اسم و موضوع جلسه تجلیل است اما در واقع شکرگزاری است و شکر خدا که رزمنده شدیم و عنوان پیشکسوتی را به دست آوردیم بیان کرد: خداوند شرایط بزرگی و عظمت جامعه ما را محقق کرده و نیاز است از جریان‌های سیاسی عبور کنیم و به دنبال تشکیل تمدن اسلامی باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با بیان اینکه امروز نیاز به وحدت و انسجام داریم و نباید با اسم حزب و گروه سیاسی نسبت به هم قهر، ترشرویی و چنگ‌اندازی کنیم تأکید کرد: ما اصالت داریم و فرزند انقلاب اسلامی و عاشوراییم.

وی با بیان اینکه در سایه این همدلی باید برای رسیدن به اهداف حکومت اسلامی یعنی تشکیل حکومت اسلامی تلاش کنیم، ضمن قدردانی از توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در سراسر استان، خواستار ادامه این مسیر شد.
انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول