اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تجلیل از ۳۰۰ رزمنده دفاع مقدس در بجنورد/بهره‌گیری از تجربه دفاع مقدس رافع مشکلات است

امام‌جمعه بجنورد با بیان اینکه تجربه دفاع مقدس نشان داد مقاومت رمز عبور از مشکلات و موانع است، گفت: امروز هم می‌توان با بهره‌گیری از تجارب جنگ تحمیلی موانع را از پیش رو برداشت.

تجلیل از ۳۰۰ رزمنده دفاع مقدس در بجنورد/بهره‌گیری از تجربه دفاع مقدس رافع مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، ظهر امروز در آیین تجلیل و تکریم سراسری پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت خراسان شمالی، در مورد چرایی پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس، اظهار کرد: رزمندگان در جنگ تحمیلی با اخلاص، عبادت، همدلی و علاقه به همدیگر نوعی از صمیمیت را در مناطق عملیاتی ایجاد کردند و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم زدند.

وی افزود: جنگ ایران با جناح کفر جنگ نابرابری بود که توسط دشمنان انقلاب برنامه‌ریزی شد؛ به‌گونه‌ای که در یک‌طرف رژیم بعث با امکانات فراوان و حامیان شرق و غرب حضور داشت و در طرف دیگر جمهوری اسلامی حضور داشت؛ کشور و نظامی که به‌واقع تازه استقلال یافته و هنوز پایه‌های قدرتش مستحکم نشده بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار داشت: جنگ تحمیلی در شرایطی آغاز شد که شیرازه ارتش به دلیل انقلاب به‌هم‌ریخته بود، گروهک‌های داخلی به درون نظام رخنه و فتنه‌های کردستان و خوزستان را ایجاد کرده بودند و با وجود تمامی این مشکلات و در چنین فضای سنگین بین‌المللی، انقلاب ایران به پیروزی دست یافت.

امام‌جمعه بجنورد اضافه کرد: در حال حاضر مشکلاتی در کشور ما وجود دارد و فشارهای دشمنان به نظام جمهوری اسلامی همچنان ادامه دارد؛ اما شاهد حفظ انقلاب و استقلال نظام هستیم.

وی تصریح کرد: جوانان ما در جنگ ثابت کردند که هر عملی، شدنی است و اگر می‌توانند در مقابل نیروی جنگی عراق با پشتیبانی کشورهای شوروی، فرانسه و دیگر کشورهای غربی ایستادگی کنند، از این به بعد هم می‌توانند در برابر زورگویی‌های مستکبران ایستاده و مقاوم باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه تجربه دفاع مقدس نشان داد مقاومت رمز عبور از مشکلات و موانع است، گفت: امروز هم می‌توان با بهره‌گیری از تجارب جنگ تحمیلی موانع را از پیش رو برداشت.

وی خاطرنشان کرد: اگر روحیه شجاعت، ایمان، اخلاص و توکل به خداوند را در تمامی زمینه‌های زندگی فردی و اجتماعی خود حفظ کنیم، می‌توانیم همچنان به پیروزی‌های انقلاب و نظام در شئون مختلف ادامه دهیم.

گفتنی است، در آیین تجلیل و تکریم سراسری پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت خراسان شمالی که امروز سه‌شنبه با حضور شماری از مدیران، بسیجیان و مردم ولایتمدار بجنورد و با سخنرانی ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور در مصلای امام خمینی (ره) مرکز استان برگزار شد، از ۳۰۰ رزمنده دفاع مقدس خراسان شمالی تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول