اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فراخوان کاشت طلای سبز در بشاگرد/ احداث کارخانه‌ای در بشاگرد مزین به نام سردار دل‌ها

فرمانده سپاه ناحیه بشاگرد گفت: کارخانه فرآوری ژل و پودر آلوئه‌ورا مزین به نام سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بشاگرد راه‌اندازی گردیده است و این کارخانه جهت تامین مواد اولیه خود با انعقاد قرارداد تضمینی 10ساله با کشاورزان، حاضر به همکاری با آنان است.

فراخوان کاشت طلای سبز در بشاگرد/ احداث کارخانه‌ای در بشاگرد مزین به نام سردار دل‌ها

سرهنگ محمد کاملی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: در راستای پاسخ به فرمان جهاد اقتصادی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و به‌منظور تحقق شعار سال مبنی بر پشتیبانی از تولید، کارخانه فرآوری ژل و پودر آلوئه‌ورا مزین به نام سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بشاگرد راه‌اندازی گردیده است و این کارخانه جهت تامین مواد اولیه خود با انعقاد قرارداد تضمینی 10ساله با کشاورزان، حاضر به همکاری با آنان است.

وی افزود: فرماندهان پایگاه‌های حوزه‌های مقاومت بسیج آمادگی دارند تا راهنمایی لازم را در این خصوص با کشاورزان انجام دهند.

فرمانده سپاه ناحیه بشاگرد تصریح کرد: آلوئه‌ورا گیاهی اقتصادی است که با شرایط مناطق گرم انطباق دارد و هزار متر کاشت این گیاه می‌تواند سود بیش از ۵۰میلیون در سال را به ارمغان آورد که البته این سودآوری منوط به حضور فرآوری در منطقه است که بحمدالله این مهم با افتتاح کارخانه تخصصی شهید سلیمانی محقق گردیده است.

کاملی اعلام کرد: علاقمندان می توانند اطلاعات تکمیلی خود را در فضای مجازی به شماره 09359457724 مطرح و پاسخ دریافت کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بشاگرد گفت: تمامی مراحل مشاوره در زمینه تولید این گیاه رایگان توسط متخصصین انجام می‌شود.

سرهنگ کاملی افزود: امروز جنگ اقتصادی یک واقعیت انکارناپذیر است و به فرمایش مقام معظم رهبری هر کس که در این عرصه  فعالیت می‌کند یک رزمنده و جهادگر است.

وی از عموم مردم و علاقمندان که دارای زمین و آب هستند دعوت نمود تا با ورود به عرصه این جهاد اقتصادی، گامی در راستای تحقق فرمایش ولی امر مسلمین و همچنین رفاه خانواده خود بردارند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول