اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

عقب‌ماندگی 2 ساله در اجرای پروژه بن-بروجن/ هم‌اکنون کار با قوت در حال انجام است

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس گفت: اتمام پروژه آبرسانی بن-بروجن اولویت نخست استان است اما متاسفانه با یک عقب‌ماندگی 2 ساله مواجه شده است.

عقب‌ماندگی 2 ساله در اجرای پروژه بن-بروجن/ هم‌اکنون کار با قوت در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه بن-بروجن گفت: به پایان رساندن این پروژه اولویت نخست استان چهارمحال و بختیاری است اما متاسفانه با یک عقب‌ماندگی 2 ساله مواجه شده است.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کم‌کاری‌هایی در این پروژه اتفاق افتاده و ترک فعل‌هایی صورت گرفته و همچنین در برخی از قسمت‌ها فساد شده است که دستگاه‌های نظارتی و قضایی وارد شده‌اند.

وی افزود: تمام این عوامل سبب شده است تا طرح بن-بروجن با عقب‌ماندگی روبه‌رو شود اما از سال گذشته فعالیت‌های عمرانی این پروژه شدت گرفته است و پیمانکاران در چند حوزه مشغول کار هستند.

جعفری اضافه کرد: در حال حاضر احداث جاده دسترسی به آبگیر در مراحل پایانی قرار دارد و تجهیزات خریداری شده و آماده نصب است.

وی گفت: هم‌اکنون منتظر صدور مجوز برای ورود به قسمتی از آبگیر هستیم که در حوزه سرزمینی استان همجوار قرار دارد که البته مقدمات کار انجام شده و موافقت شورای عالی امنیت ملی و قول مساعد رئیس مجلس اخذ شده است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: عملیات عمرانی در قسمت تصفیه‌خانه پیشرفت قابل توجهی داشته است و خرید و نصب تجهیزات این قسمت نیازمند بودجه است که قرار است در این خصوص کمیته‌ای تشکیل تا منابع‌ مالی بیشتری جذب شود.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول