اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

«جابر» ستاره درخشان سپهر آگاهی بخشی

فراق جابر در هشتمین سال آسمانی شدنش چنان سخت است که همانند سال عروجش غم آن بر دل‌ها سنگینی می‌کند و هجرانش در باور همکاران و دوستداران پرشمارش نمی‌گنجد؛ آری براستی جابر ستاره درخشانی در سپهر آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی بود که نام و یادش همیشه خاطره‌انگیز است.

«جابر» ستاره درخشان سپهر آگاهی بخشی

خبرگزاری فارس استان مازندران ـ عقیل امامی| در هشتمین سالگرد درگذشت همکار رسانه‌ای و پرتلاش سنگر اطلاع رسانی مرحوم جابر معافی مجالی است تا با نگرش عمیق تر به زوایای شخصیتی و اخلاقی آن مرحوم به روح ملکوتی آن سفرکرده ادای احترام کرد.

"جابر معافی" که سال‌های پر مرارت خبرنگاری را از یک هفته نامه در مازندران آغاز و تا سرپرستی خبرگزاری فارس در مازندران را با موفقیت طی کرد، همواره در بین همکاران رسانه‌ای و نیز مدیران اجرایی و مخاطبان پرشمارش به‌عنوان چهره‌ای اخلاق‌مدار و حرفه‌ای شناخته می‌شد و هیچ‌گاه حاضر نبود به‌خاطر تیتر یک شدن خبرش، مرزهای اخلاقی و حرفه‌ای را مخدوش کند و این خصیصه بیاد ماندنی‌ترین جلوه‌ای است که از ابعاد شخصیتی آن‌مرحوم  به‌درستی در اذهان نقش بسته است.

جابر در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی یک دغدغه و نگرانی ستودنی داشت و آن هجمه فرهنگی غرب و چگونگی مواجه جامعه با آسیب‌های آن بود و در اثنای کار حرفه‌ای این مهم را همواره در دستور کار داشت و به گواه همکاران این عرصه، زندگی مومنانه‌ای را تجربه کرد و کار و زندگی او عرصه جهاد و اهتمام برای بالندگی در اعتلای مفاهیم ارزشی و معنوی بود.

با مرور دوباره به محتوای اخبار منتشره از سوی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران این نکته جلوه بیشتری دارد که در مقایسه با رسانه‌های موازی، فارس مازندران هیچ‌گاه اخباری منتشر نکرد که نیاز به تکذیب و توضیح داشته باشد و این مقوله سلامت کار رسانه‌ای این چهره ماندگار رسانه‌ای استانی و کشوری را بهتر به تصویر می‌کشد.

فراق "جابر" در هشتمین سال آسمانی شدنش چنان سخت است که همانند سال عروجش غم آن بر دل‌ها سنگینی می‌کند و هجرانش در باور همکاران و دوستداران پرشمارش نمی‌گنجد.

آری؛ به‌راستی "جابر" ستاره درخشانی در سپهر آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی بود که نام و یادش همیشه خاطره‌انگیز است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول