اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شادی کودکان یمنی از ورود نیروهای انصارالله به یک شهر راهبردی+فیلم

موفقیت میدانی اخیر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در به دست گرفتن کنترل یک شهر راهبردی در استان «شبوه» با شادی کودکان یمنی روبه‌رو شد.

شادی کودکان یمنی از ورود نیروهای انصارالله به یک شهر راهبردی+فیلم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن سه‌شنبه (دیروز) موفق شدند کنترل شهرهای «بیحان» و «عین» در استان «شبوه» (تقریبا در جنوب شرقی یمن) را به دست بگیرند. (جزئیات بیشتر)

بیحان حدود دویست کیلومتر با «عتق» مرکز استان شبوه فاصله دارد و از آنجایی که این شهر در مسیر اصلی میان استان‌های نفت خیز شبوه و «مأرب» قرار دارد، دارای اهمیت راهبردی بالایی است.

وب‌سایت «الخبر الیمنی» در همین ارتباط فیلمی را منتشر کرد که نشان می‌دهد کودکان شهر بیحان سوار بر خودروهای نظامی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شده‌اند و برای نشان دادن شادی خود از ورود نیروهای مذکور و اخراج نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی، شعارهایی سر می‌دهند (بخش اول ویدئو).

منابع محلی اعلام کردند، نیروهای صنعاء وضعیت امنیتی این شهر را در کنترل دارند و اهالی از ورود این نیروها مسرور هستند.

 

 

 

اخیرا اعلام شد، شبه‌نظامیان حزب الاصلاح همسو با دولت مستعفی یمن قصد دارند نیروهای بیشتری برای حفاظت از چاههای نفتی به شهرستان بیحان اعزام کنند که این مسأله با واکنش قبائل این منطقه مواجه شد (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول