اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

باید گفتمان خود را بر اساس منطق و عقلانیت به دنیا معرفی کنیم

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیهٔ امام حسن(ع) قزوین گفت: ما در دفاع مقدس گفتمان خود را بر اساس منطق، فلسفه و عقلانیت به دنیا معرفی کردیم و روحیهٔ مقاومت و ایستادگی در دفاع مقدس در میان رزمندگان و ایثارگران ما موج می‌زد و امروز نیز همین نسخه برای حل مشکلات کشور کارآمد است.

باید گفتمان خود را بر اساس منطق و عقلانیت به دنیا معرفی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در نشست خبری که ظهر امروز به‌مناسبت هفتهٔ دفاع مقدس در سپاه ناحیهٔ امام حسن(ع) شهرستان قزوین برگزار شد، حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیهٔ امام‌حسن(ع) قزوین، ضمن تبریک هفتهٔ دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس ادامهٔ نهضت عاشورا است و رزمندگان و شهدای ما چنین تصاویری را بازسازی کردند که امروز باید در تابلوی نگاه دنیا قرار گیرد.

وی ادامه داد: محور عاشورا قرآن ناطق است که در دفاع مقدس چنین محوریتی به ولایت داده شد و نگاه رزمندگان ما به ولایت همان نگاهی بود که یاران امام حسین(ع) به ایشان داشتند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: ما در دفاع مقدس گفتمان خود را بر اساس منطق، فلسفه و عقلانیت به دنیا معرفی کردیم و روحیهٔ مقاومت و ایستادگی در دفاع مقدس در میان رزمندگان و ایثارگران ما موج می‌زد و امروز نیز همین نسخه برای حل مشکلات کشور کارآمد است.

شجاعی‌مهر اظهار کرد: 8 سال گنج دفاع مقدس نباید در گوشهٔ موزه‌ها بماند، بلکه باید توسط رسانه‌ها به جامعه عرضه شده و به لب‌های تشنهٔ جوانان تزریق شود.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس جلوهٔ همدلی و هم‌یاری مردم بود و این هنر امام راحل(ره) بود که همه را به این عرصه آورد و تمامی اقشار در مقابل دشمن ایستادند و رمز پیروزی‌های آینده نیز همین است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیهٔ امام حسن(ع) قزوین بیان کرد: امروز نیز ما باید با اتحاد و همدلی در عرصه‌های گوناگون از قبیل تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، فضای مجازی و جریان نفوذ ایستادگی کنیم و مانند 8 سال دفاع مقدس، ابهت شرق و غرب را بشکنیم.

وی اذعان کرد: لازم است در فضای مطبوعاتی و رسانه‌ای کشور، زیبایی‌های دفاع مقدس نشان داده شود و خبرنگاران باید در این عرصه گام‌های بلندی بردارند.

شجاعی‌مهر عنوان کرد: انقلاب اسلامی تجلی قدرت الهی و بالاترین نعمت الهی بر ماست و باید آن را با تکریم و تجلیل خانواده‌های شهدا و احترام به پیشکسوتان دفاع مقدس ارج نهیم.

این مسؤول در پایان تأکید کرد: خداوند در 8 سال دفاع مقدس نصرت خود را به ما ارزانی داشت، اکنون نیز اگر ما با خدا باشیم، خداوند نصرت الهی را روز به روز شامل حال ما خواهد کرد و این نتیجهٔ اعتماد و توکل به خدا است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول