اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

امروز جوانان در نیروی دریایی نقش‌آفرین اقتدار هستند

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی تبدیل به یک نیروی دریایی راهبردی شده است و امروز جوانان ما در نیروی دریایی نقش‌آفرین اقتدار هستند.

امروز جوانان در نیروی دریایی نقش‌آفرین اقتدار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، امیر حمزه‌علی کاویانی امروز در مراسم تحلیف گردان حمزه سیدالشهداء و افتتاح دو طرح در مرکز دریایی سیرجان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع لازمه امنیت و آرامش جامعه است و اگر این اقتدار دفاعی را نداشتیم قطعا دشمنان در جنگ و توطئه‌ها ی فراوانی که علیه نظام اسلامی داشتند پیروز می‌شدند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه این عرصه دفاع مقدس بود که اقتدار را مقابل هجمه‌های دشمنان نشان داد و به اثبات رساند، افزود: ما فرزند شهادت و عاشورا هستیم و فرزندان شهادت امروز منادی آزادی و عزت در جهان هستند.

 

وی گفت: وقتی امپراطوری شوروی از هم پاشید آمریکایی‌ها سرمست غرور شدند و خود را پیروز میدان جهانی می‌دانستند و در مقابل ملت ایران و نظام اسلامی به همراه غربی‌ها دست به تهاجم زدند اما غافل از این بودند جوانان ما در دفاع مظلومانه خود و با قدرت ایمان پیروز می‌شوند و حالا با این اقتدار دفاع مقدس، رژیم صهیونیستی که شعار از نیل تا فرات را سر می‌داد خودش را محصوردر مرزها و گنبد آهنین کرده و این زندانی شدنش از ترس ناشی از قدرت جبهه مقاومت، حزب‌الله و حماس است.

کاویانی با بیان اینکه نیروی دریایی تبدیل به یک نیروی دریایی راهبردی شده است و امروز جوانان ما در نیروی دریایی نقش‌آفرین اقتدار هستند، اظهار کرد: وظیفه ما صیانت از منافع جمهوری اسلامی است و همیشه صلابت در دریا را داشته و داریم و در گام دوم انقلاب نیز همگام با فرمایشات مقام معظم رهبری در تربیت جوانان حرکت می‌کنیم.

سقوط رژیم‌های وابسته به آمریکا از برکات دفاع مقدس است

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: صدام دراردوگاه شرق بود ولی چه اتفاقی افتاد که آمریکا این صدام را به سمت خود کشید و حمله نظامی را علیه ما آغاز کرد و تجهیزات کامل نظامی را در اختیارش گذاشت و با همه این توطئه‌ها و قدرت نظامی که ما مظلومانه در مقابل آنان ایستادیم پیروز شدیم و این باید برای جوانان امروز ما و نسل‌های آینده سرمشق و الگو باشد.

 

وی گفت: ما امروز به نقطه‌ای از عزت و قدرت رسیده‌ایم که غربی‌ها به دنبال ما هستند زیرا در عراق، سوریه و یمن سردرگم شدند و از افغانستان هم فرار کردند لذا این‌ها ازبرکات هشت سال دفاع مقدس و پیروزی در مقابل قدرت‌های جهانی است.

کاویانی در ادامه سقوط رژیم‌های وابسته به آمریکا را از برکات دفاع مقدس عنوان کرد و بیان داشت: این اثرات انقلاب است که رژیم‌های اسلامی جایگزین دولت‌های وابسته می‌شوند و اگر روزی 20 هزار کیلومتر مربع کشور ما توسط دشمنان تصرف شد که حتی یک وجب هم در تصرفش نماند افتخار کنیم و ببینیم نظام اسلامی ما در چه جایگاه اقتدار جهانی است به برکت این اقتدار مثلث شوم وهابی،غربی، صهیونیستی نفس‌های آخررا می کشند.

سیرجان بزرگترین مرکز آموزش نیروی دریایی در کشور

امیرحسین مردان فرمانده مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان نیز با اشاره به آمادگی و هوشیاری ناویان و فرماندهان در برابر دشمنان نظام اسلامی گفت: ناویان ما دوره‌های آموزشی خود را به پایان می‌رسانند و آماده خدمت و پاسداری از مرزهای کشور هستند.

وی این مرکز را بزرگترین مرکز آموزش نیروی دریایی در کشور عنوان کرد و افزود: آموزش‌ها در قالب تکنیک‌های نظامی و تخصصی و همچنین عقیدتی و سیاسی و برنامه‌های فرهنگی در طول دوره آموزش است.

 

آغاز طرح واکسیناسیون کارکنان و ناویان وظیفه 

در پایان این مراسم که حجت‌الاسلام صنعت‌پور رئیس عقیدتی و سیاسی نیروی دریایی ارتش و جمعی از مسئولان محلی هم حضور داشتند از خانواده شهدای دریایی سیرجان و ناویان برتر در بخش‌های آموزشی تجلیل به عمل آمد.

سپس امیر کاویانی ساختمان اسکان و آموزش یکی از گردان‌های آموزشی و همچنین سالن ورزشی تربیت بدنی با نام شهید ناوباندوم وظیفه فخرالدین فلک نازی با  زیربنای 455 متر مربع و ظرفیت 100 نفر در هرسانس در رشته‌های کاراته، تکواندو، بوکس، جودو و کشتی را افتتاح کرد.

در ادامه با حضورجانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، طرح واکسیناسیون کارکنان و ناویان وظیفه در سالن آمفی تئاتر مرکز آموزش آغاز شد تا 1400 نفر از این جوانان واکسینه شوند.

انتهای پیام/80015/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول