اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اعزام اکیپ دندانپزشکی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: اکیپ دندانپزشکی بسیج جامعه پزشکی به منطقه محروم اسدآبادی و کرگانه از توابع شهرستان خرم آباد اعزام‌ شده است.

اعزام اکیپ دندانپزشکی  بسیج جامعه پزشکی  به مناطق محروم

عبدالوحید ملک آرا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی و معاونت اجتماعی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، اکیپ دندانپزشکی در قالب طرح محرومیت‌زدایی جوادلائمه  به منطقه محروم "اسد آبادی و کرگانه" از توابع شهرستان خرم آباد اعزام شد.

وی افزود: این اکیپ شامل دندان‌پزشکان، پزشک، دستیار داندانپزشک، کارشناسان بهداشت و مشاوره است که با وسایل و تجهیزات دندانپزشکی موردنیاز تیم را برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه همراهی کردند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به خدمات دندانپزشکی در این اعزام گفت: خدماتی که در این اعزام ارائه می‌شود ‏شامل معاینه و کشیدن دندان، ترمیم، درمان ریشه، جرم گیری و دارو به‌صورت رایگان به اهالی منطقه است و آماری که در پایان این روز می‌توان ارائه داد خدمت مستقیم به 60 نفر است.

ملک آرا با اشاره ارائه  کلیه خدمات دندانپزشکی به مناطق حاشیه شهر خرم آباد  رایگان است، گفت: این برنامه دومین منطقه  از 6 منطقه حاشیه ی شهر خرم آباد از طرح محرومیت زدایی جوادلائمه که خدمات دنداپزشکی را به صورت کاملا رایگان ارائه شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول