اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بیش از پیش به اعتبارات در زمینه کشاورزی استان ایلام توجه می‌شود

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در وزرات کشاورزی بیش از گذشته در تزریق اعتبارات به این استان که از همه لحاظ ظرفیت خوبی دارد توجه کنیم توجهی که ثمره‌اش اقتصاد شکوفا کشور و آبادانی مناطق محروم است.

بیش از پیش به اعتبارات در زمینه کشاورزی استان ایلام توجه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی عصر پنج شنبه در ادامه سفر خود به استان ایلام ضمن بازدید از کارخانه خوراک دام و طیور واقع در شهرک صنعتی شباب گفت: سعی داریم در وزرات کشاورزی بیش از گذشته در تزریق اعتبارات به این استان که از همه لحاظ ظرفیت خوبی دارد توجه کنیم توجهی که ثمره‌اش اقتصاد شکوفا کشور و آبادانی مناطق محروم است.

 وی افزود: ظرفیت تولید سالانه این مرکز هفت هزار و ۲٠٠ تن است که روزانه ۲٠ الی ۲۵ تن خوراک دام در این مکان عرضه می‌شود و این یک نقطه مثبت در اقتصاد کشور و اشتغال جوانان بومی منطقه می‌تواند باشد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی برای تکمیل سد چناره شهرستان چرداول نیز برنامه‌هایی دارد و امیدواریم این طرح نیز با تزریق اعتبار در اسرع وقت به اتمام برسد.

وی ادامه داد: سرمایه اولیه راه اندازی کارخانه خوراک دام ۴٠٠ میلیارد ریال و سرمایه در گردش نیز ۳٠٠ میلیارد ریال است که با حمایت‌های ویژه و تسهیلات و رفع موانع پیشرو قطعا خواهیم توانست تولید و اشتغال بیشتری فراهم کنیم.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول