اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

قاضی‌زاده: اختیارات مدیران استانی بنیاد شهید افزایش می‌یابد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نگاه ما در دور جدید فعالیت مرکزگرا نیست و برای ارتقای خدمات به خانواده های شهدا و جامعه ایثارگر اختیارات مدیران استانی را ارتقا می‌دهیم.

قاضی‌زاده: اختیارات مدیران استانی بنیاد شهید افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز در حاشیه غبارروبی از مزار شهدای امامزاده محمد ضمن گرامیداشت مقام شهدا، گفت: نگاه ما در دور جدید فعالیت بنیاد شهید مرکزگرا نیست و در همین راستا تلاش داریم اولا برای بررسی مشکلات و مسائل سفرهای استانی متعددی داشته باشیم و ثانیا برای ارتقای و رفع نواقص خدمات به خانواده های شهدا و جامعه ایثارگر باید اختیارات مدیران استانی را ارتقا دهیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  افزود: ایران با اقتدار، مستقل و سربلند ما در اثر جهاد و رشادت و جانفشانی های شهدا به اینجا رسیده است.

قاضی‌زاده افزود: ما در منطقه‌ای هستیم که طمع استکبار جهانی را از قدیم تا به امروز برانگیخته است؛ کشورهای مختلفی طی سالیان گذشته و در طول تاریخ در این منطقه مورد هجوم قرار گرفته اند و اگر می‌بینیم امروز کشور ما در این منطقه یک کشور مستقل است.

این مقام مسؤول در ادامه با بیان اینکه پیروزی جمهوری اسلامی دشمن را سرخورده کرده است، ادامه داد: تشدید دشمنی‌ها در ۴۰ سال گذشته به همین دلیل است. دشمن می‌داند با این مردم و این نظام سیاسی نمی‌تواند به خواسته‌های خود دست پیدا کنند.

قاضی زاده تاکید کرد:  ثروت، منابع و نیروی انسانی مناسب ظرفیت‌های است که استکبار جهانی را وادار می‌کند به این کشور طمع کنند، البته نوع طمع در طول سالیان دستخوش تغییر شده است، زمانی حمله می‌کردند و کشوری را به دست می‌گرفت اما امروز دشمن با هجمه فرهنگی حمله می‌کنند.

معاون رییس جمهور گفت: روحیه ایثار و شهادت در کشور ما زنده است، روحیات دهه ۶۰ زنده است. این را از تعداد شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت می‌توان فهمید. روحیه همان روحیه است و تنها شکل و قالب خدمت عوض شده است.

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم همانند گذشته در مقابل دشمن پیروز باشیم باید نوع جبهه و مبارزه فرهنگی را بشناسیم و در مسیر مقابله با جنگ فرهنگی حرکت کنیم. امیدواریم بتوانیم در گام دوم انقلاب به درستی مسیر را شناسایی و برای نسل جوان تبیین کنیم.

قاضی زاده هاشمی در پایان ضمن گرامیداشت اربعین حسینی، تصریح کرد: قله فرهنگ ایثار و شهادت امام حسین (ع) است. بنیاد شهید موظف است پرچم امام حسین (ع) را بالا نگهدارد و در این مسیر حرکت کند.

انتهای پیام/ب/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول