اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نماینده مردم چادگان در مجلس پیگیر مسائل ریشه‌ای شهرستان باشد

امام جمعه چادگان گفت: توقع داریم نماینده مردم چادگان در مجلس پیگیر این مسائل اساسی و ریشه‌ای شهرستان باشد، دغدغه را بگذارید برای جذب مدیران بومی کارشناس، متخصص و متعهد که خودشان دوندگی این کارها را انجام می‌دهند، الآن وقت این کارهاست.

نماینده مردم چادگان در مجلس پیگیر مسائل ریشه‌ای شهرستان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، حجت‌الاسلام محمود بنی‌جمالی در نماز جمعه این هفته چادگان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: از همه دستگاه‌های شهرستان از جمله فرمانداری و سایر ادارات تقاضا دارم اگر مادر یا پدر شهیدی و خانواده شهیدی مراجعه کردند خود مسؤول اداره شخصا پیگیری امور مراجعه‌کننده را بر عهده گیرد، این حداقل کاری است که در تجلیل از این خانواده‌ها می‌شود انجام داد.

امام جمعه چادگان تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک توسط رهبر انقلاب و تقدیر ایشان از کارها و رفتارهای ارزشی و فرهنگی این قهرمانان را بسیار پر بار دانست و به این مسأله اشاره کرد که رهبر معظم انقلاب در دیدار این قهرمانان به نکات ارزنده‌ای اشاره کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استخر شهرستان بعد از چندین سال هنوز افتتاح نشده است، ابراز کرد: کار استخر تمام شده است و هیچ مشکلی ندارد و با چند کمد و شیرآلات و هزینه‌ای اندک افتتاح خواهد شد؛ استخری که با هزینه‌های فعلی بیش از ۲۰ میلیارد هزینه آن خواهد شد ولی افتتاح نمی‌شود.

جمالی خاطرنشان کرد: از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی توقع داشتیم که با جدیت این موضوع را پیگیری کرده و مطالبات پیمانکار را وصول می‌کرد، ما توقع داشتیم نماینده مردم در مجلس لااقل یک کاری برای این استخر انجام می‌داد.

امام جمعه چادگان خطاب به نماینده مردم چادگان در مجلس گفت: وظیفه قانونی شما نیست ولی وظیفه عرفی شما هست و مردم از شما توقع دارند که با پیگیری موضوع را به نتیجه برسانید، این که پیگیری شود ولی دنبال نشود و نتیجه حاصل نشود کافی نیست، پیگیری کردن وسیله است هدف نیست پیگیری که به نتیجه نرسد فایده ندارد.

وی با تأکید بر اینکه توقع داریم نماینده مردم چادگان در مجلس پیگیر این مسائل اساسی و ریشه‌ای شهرستان باشد، عنوان کرد: نمی‌گویم به روستاها سفر نکنند، اما گاهی سفرهای چند باره به یک روستا که مشکلی را حل نمی‌کند، چه فایده‌ای دارد؟

جمالی تأکید کرد: دغدغه را بگذارید برای جذب مدیران  بومی کارشناس، متخصص و متعهد که خودشان دوندگی این کارها را انجام می‌دهند، الآن وقت این کارهاست.

امام جمعه چادگان خاطرنشان کرد: قرار ما با نماینده مردم چادگان در مجلس این بود که هر ۴۵ روز یا ۵۰ روز یک‌ بار در نماز جمعه حاضر شده و از این تریبون مطالبه‌گری پاسخ دهد که چه کرده‌ است؛ الآن قریب به ۴۵۰ روز می گذرد که ما ایشان را در نماز جمعه ندیده‌ایم.

وی تصریح کرد: از نماینده مردم چادگان در مجلس انتظار می رود موضوعات استخر، فاضلاب، راه و موضوع مهم مدیران ارشد شهرستانی را به اتمام رسانده باشد؛ شهرهای دیگر همه به جمع‌بندی رسیده و تصمیم‌گیری کرده‌اند ولی در چادگان اتفاقی نیفتاده است.

جمالی در پایان بیان کرد: نمی‌گویم نماینده مردم چادگان در مجلس به چادگان نمی‌آید، می‌آید ولی این سفر باید مفید و مؤثر باشد، از وی توقع می‌رود که نگاه ویژه‌ای به چادگان داشته باشد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول