اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تصادف 2 خودرو در محور هراز با 8 مصدوم

رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت: تصادف بین دو دستگاه خودروی سواری غروب جمعه در محور هراز 8 مصدوم برجای گذاشت.

تصادف 2 خودرو در محور هراز با 8 مصدوم

جمشید نیکزاد شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، اظهار کرد: تصادف دو دستگاه خودروی سواری در محور مواصلاتی هراز باعث مصدومیت ۸ سرنشین شد.

وی با اشاره به امدادرسانی تیم امداد و نجات هلال احمر و امداد جاده‌ای، افزود: حادثه تصادف بین یک دستگاه خودروی پیکان و یک دستگاه خودروی پژو پارس در منطقه بایجان و محله استراباکو روی داده است.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل با اعلام اینکه محور مواصلاتی هراز در این منطقه به صورت یک لاین رفت و یک لاین برگشت برقرار است، تصریح کرد: دو خودرو به صورت رخ به رخ به شدت با یکدیگر برخورد داشتند و در این سانحه رانندگی ۸ مصدوم به مراکز درمانی متقل شدند.

این مسؤول با اشاره به امدادرسانی و انتقال مصدومان حادثه رانندگی توسط عوامل امداد و نجات هلال احمر و نیروهای مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵، بیان کرد: رانندگانی که در محور مواصلاتی هراز قصد تردد دارند حتما احتیاط را سرلوحه کار قرار دهند و ایمنی را شرط اول تردد در این مسیر مواصلاتی بدانند.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول