اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

یادواره شهدای روستای الگن چاروسا برگزار شد/تصاویر

یادواره شهدای روستای الگن چاروسا برگزار شد.

یادواره شهدای روستای الگن چاروسا برگزار شد/تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، مسئولین محلی چاروسا(امام جمعه، بخشدار، فرمانده حوزه مقاومت و نیروی انتظامی) فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه، مسئولین عقیدتی نیروی انتظامی و پاسداران سپاه ناحیه کهگیلویه یادواره شهدا روستای الگن و یاد و خاطره شهید بویر از شهدا نیروی انتظامی برگزار شد.

 

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع و تسلیت ایام اربعین عنوان کرد: محاسبه غلط در مورد شهدا اشتباه است و باید بدانیم شهدا زنده هستند این روزها باید مواظب دشمن باشیم که که در مورد شهدا و بسیاری عوامل دیگر شبهه درست می کنند و باید ما بصیر و هوشیار باشیم که فریب دشمن را نخوریم و این یادواره ها هستند که می تواند جلوی این فریب را بگیرد.

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه شهدا همسنگر می خواهند یادآور شد: شهید بویر از مردم این مناطق همسنگر بودن می خواهد و ما باید همسنگر با شهدا و در مسیر شهدا قرار بگیریم و بر اساس آیات قرآن شهدا با ما صحبت می کند و آنها از ما بشارت می خواهند و مهمترین هدف باید در مسیر شهدا قرار گرفتن است.

وی با بیان اینکه شهدا در مسیر سیدالشهدا پا در عرصه شهادت قرار گرفتند تاکید کرد: یادواره شهدا برای این است که ما بتوانیم در مسیر شهدا قرار بگیریم و شهیدان رفتند و جان خود را دادند تا ما و شما تربیت شویم و ما به عنوان وارثان شهدا باید خانواده ولایی داشته باشیم و مشکل مردم کوفه  این بود که خانواده ولایی نداشتند و امروز اگر می خواهیم داغ دل خانواده شهدا را برطرف کنیم راهش این است که خانواده ولایی تربیت کنیم.

 

 

صلواتی گفت: امروز همه ما وظیفه سنگین داریم و بدانیم که گناه انسان را بی آبرو می کند و بدانیم که فضای روستاها و روستاهایمان را طوری بسازیم که امام زمان(عج) از ما راضی باشد و اگر ما می خواهیم که مورد شفاعت شهدا قرار بگیریم باید ادامه دهنده مسیر شهدا باشیم.

حجه الاسلام زعیمی نژاد، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کهگیلویه هم در این مراسم شهدا را نماد عزت و سربلندی کشور دانست و گفت: بقاء، دوام و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مدیون خون شهداست و وارثان اصلی این نظام و انقلاب، خانواده‌های شهدا هستند که همواره با دعای خیر خود در تمامی عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، مسؤولان و خدمت‌گزاران این نظام را حمایت می‌کنند.

 

وی تأکید کرد: شهدا و خانواده‌های آنان به وظایف خود در قبال انقلاب و زنده نگه‌داشتن ارزش‌های والای اسلامی عمل کردند و اکنون وظیفه ما ادامه دادن راه سرخ شهدا و تکریم خانواده آنهاست.

همچنین مردم روستای الگن با حضور باشکوهی به عزاداری و سینه زنی پرداختند و مداحان هم مدیحه سرایی و سینه زنی پرداختند.

و در پایان از خانواده شهدای روستای الگن تجلیل شد.

"سیدحسن آرمند"

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول