اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

راه اندازی کاروان مقاومت و تداعی خاطرات دفاع مقدس در لواسان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۶۳ ابوحمزه ثمالی لواسان گفت: بسیجیان این حوزه با راه اندازی کاروان مقاومت، فضاسازی معابر، اجرای گروه سرود و ایستگاه صلواتی یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را زنده می‌کنند.

راه اندازی کاروان مقاومت و تداعی خاطرات دفاع مقدس در لواسان

حجت الاسلام نوید شکوهی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۶۳ ابوحمزه ثمالی لواسان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس، بسیجیان دلاور حوزه ۱۶۳ ابوحمزه ثمالی لواسان با راه اندازی کاروان مقاومت یاد و خاطره ایام هشت سال دفاع مقدس را زنده می کنند این کاروان متشکل از موتورسیکلت و خودروهای عملیاتی، آمبولانس، کامیون ۹۱۱، مینی بوس قدیمی که تماما گل اندود شده اند با پخش نواهای دوران دفاع مقدس در شهر به حرکت در می آیند.

وی گفت: بسیجیان عزیز هم با لباس های خاکی قدیمی، سربند وچفیه با دود کردن اسفند و بوی گلاب و پرچم به دست درحالی که بی سیم چی با آن آنتن بلند بی سیم در ترک موتور نشسته و یک بسیجی درپشت تویوتا به صورت نمادین سر یک مجروح را بر دامن گرفته و با بی سیم خود درحال صحبت کردن است حال و هوای سادگی و ایثار آن دوران و عشق و معرفت را تداعی می کند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج لواسان بیان کرد: در این بین کامیون کفی که محل اجرای سیار گروه سرود نوجوانان است این کاروان را همراهی نموده و در محله های مختلف به اجرای سرودهای متناسب با دفاع مقدس، مقاومت و اربعین می پردازند، هدف از راه اندازی این کاروان زنده نگهداشتن رشادت ها و دلاورمردی های شهدا و ایثارگران گرانقدر، شاد کردن دل خانواده های معظم شهدا به اینکه نسل جدید قدردان خون های ریخته شده عزیزانشان هستند همچنین نشر فرهنگ ایثار ومقاومت به نسل های جدید است که امیدواریم خداوند نام همه بسیجیان سرافراز را در زمره مروجین حقیقی مکتب شهید وشهادت قرار دهد.

وی ادامه داد: همچنین توسط بسیجیان این حوزه در برخی معابر اقدام به برپایی یادمان شهدا و برپایی یک موکب جهت توزیع ماسک و محلول ضدعفونی و به دلیل تقارن هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در امسال، یک موکب برپا شده که در آن با سیب زمینی سرخ کرده، بلال، چای هیزمی و غیره ازمردم عزیز پذیرایی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول