اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ساخت 114 واحد مسکونی ویژه نیازمندان به همت سپاه روح‌الله

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 114 واحد مسکونی در جای جای استان ساخته شده، گفت: بحث محرومیت زدایی سپاه در کنار وظیفه ذاتی خود یکی از مهم‌ترین اهداف بسیجیان و پاسداران است که امروز در همین راستا و در شهر ساوه 2 واحد مسکونی مددجویی در دست ساخت است و کلنگ ساخت یک واحد دیگر نیز در روستای یل آباد بر زمین زده شد.

ساخت 114 واحد مسکونی ویژه نیازمندان به همت سپاه روح‌الله

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، سردار محسن کریمی در پایان سفر خود به ساوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز در ساوه حضور یافتیم تا ضمن خدا قوت به نیروهای جهادی و بسیجی و سرکشی از چند خانواده شهید، در برنامه‌های تدارک دیده شده دیگر شرکت کنیم.

وی افزود: زحمات خالصانه گروه‌های بسیجی و جهادی باعث امیدواری اقشار مستضعف این جامعه شده و هرجا این عزیزان قدم گذاشتند آبادانی را به آن منطقه هدیه کردند. 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۱۴ واحد مسکونی در جای جای استان ساخته شده، گفت: بحث محرومیت زدایی سپاه در کنار وظیفه ذاتی خود یکی از مهم‌ترین اهداف بسیجیان و پاسداران است که امروز در همین راستا و در شهر ساوه ۲ واحد مسکونی مددجویی در دست ساخت است و کلنگ ساخت یک واحد دیگر نیز در روستای یل آباد بر زمین زده شد.

کریمی ابراز امیدواری کرد ساخت این واحدهای مسکونی در شهر ساوه حداکثر تا ۴ ماه آینده به اتمام رسیده و منزل به مددجویان مورد نظر تحویل گردد.

وی در ادامه به فعالیت‌های سپاه در ایام شیوع کرونا پرداخت و گفت: موج چهارم کرونا که در ابتدای سال آغاز شد و موج پنجم که اکنون در حال پایان است با همراهی دانشگاه‌های علوم پزشکی و سپاه و بسیج و همچنین سایر دستگاه‌ها مهار شد و اکنون هم با گستردگی واکسیناسیون انتظار می‌رود روند کاهشی در این خصوص داشته باشیم.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عنوان کرد:سپاه و بسیج در همه زمینه‌ها پای کار هستند و در ایام کرونا نیز در قالب گروه‌هایی در طرح شهید سلیمانی پا به پای کادر درمان به وظایف محوله عمل کردند که امروز شاهد موفقیت برنامه‌های اجرایی بوده‌ایم.

کریمی با بیان اینکه امروز در ساوه بیش از ۳ هزار بسته معیشتی در دو نقطه تهیه و قراراست بین نیازمندان توزیع گردد، تصریح کرد: پیرو فرمان مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه، شهرستان ساوه از شهرهای پیشرو در استان مرکزی بود که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بصورت رسمی بیش از ۱۰۰ هزار بسته در این شهر بین گروه‌های هدف توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ساوه در زمینه توزیع بسته‌های معیشتی در ردیف‌های اول در استان است، گفت: مسئله کمک مومنانه تا از بین رفتن این شرایط ادامه خواهد داشت و نیازمندان را تنها نمی‌گذاریم. 

 

برنامه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، رونمایی از بسته‌های معیشتی و نوشت افزار، افتتاح صندوق قرض الحسنه، بازدید از پروژه‌های جهادی و سرکشی از چند خانواده شهید از مهمترین برنامه های سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان در ساوه بود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول